[OFFICIAL TRAILER] The Other Side Of The Door : It Was NEVER Meant To Be Opened


[OFFICIAL TRAILER] The Other Side Of The Door: It Was NEVER Meant To Be Opened | Filem The Other Side Of The Door: It Was NEVER Meant To Be Opened merupakan sebuah filem bergenre seram / thriller . Filem ini diarahkan oleh Johannes Roberts dan dibintangi oleh sebarisan pelakon seperti  Sarah Wayne Callies, Jeremy Sisto, Javier Botet, Sofia Rosinsky, Logan Creran .

[OFFICIAL TRAILER] The Other Side Of The Door : It Was NEVER Meant To Be Opened




SINOPSIS :
Satu keluarga bahagia telah bercadang untuk berpindah ke rumah berdekatan sebuah pulau, tapi malangnya sebuah kemalangan berlaku dan terus meragut nyawa seorang dari ahli keluarga mereka, Oliver.

Maria, ibu kepada Oliver berusaha untuk menyampaikan kata2 terakhir kepada Oliver.. Hidupnya jadi agak tertekan dan dia meminta bantuan seorang wanita paranormal di sebuah bangunan yang usang... Di situ, mereka melakukan pelbagai ritual..

Akhirnya Maria dapat bercakap dengan roh anaknya di sebalik pintu rahsia yang ada di bangunan itu.. Maria dilarang untuk membuka pintu rahsia itu walau apapun berlaku tapi kerana degil, dia buka jugak...

Akibat daripada itu, keluarga Maria menjadi lebih kalut...  Jelmaan hantu dan roh Oliver ingin membunuh Lucy iaitu anak perempuan kepada Maria...

Apa yang akan jadi pada Maria dan Lucy? 

Korang yang suka sangat tengok genre seram / thriller dan tak sabar nak tahu serba sedikit jalan cerita The Other Side Of The Door : It Was NEVER Meant To Be Opened [OFFICIAL TRAILER] The Other Side Of The Door : It Was NEVER Meant To Be Opened akan menjelaskan kepada korang . 



1 Sila komen:

  1. Memang genre filem kegemaran saya ni, Vee. Saya memang tak pergi panggung. Nampaknya kena tengok lepas setahunlah bila dah boleh download. Tak pun mana tau keluar kat Astro Best!

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...