Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke 4


Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke 4 | Maharaja Lawak Mega 2016 yang berlangsung Jumaat malam lepas lebih menghiburkan berbanding minggu sebelumnya . Bak kata Najib Ali , " ini baru dikatakan Maharaja Lawak Mega " !  

Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke 4




Tema Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-4 adalah moral . Mungkin kerana tema ini dilihat sebagai sangat luas skopnya , jadi , persembahan hampir semua kumpulan berlainan dan menjadi serta menggeletek penonton . Tak kurang juga ada sindiran sinis dengan isu bangla 1.5 juta itu ... heh heh heh .

Dalam Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-4 ini , kumpulan Zolas telah tersingkir . Kalau diikutkan  kumpulan Charm juga tak menjadi lawaknya . Apa yang sis nanpak kembalinya ahli kumpulan charm iaitu along dan azrol bergabung semula untuk MLM 2016 ini tak menjadi . Yang paling menyerlah persembahannya dari hambar kepada awesome adalah Reyza si standup comedy .

Kepada anda yang nak menonton lawak-lawak mereka yang kelakar itu dalam Maharaja Lawak mega 2016 minggu ke-4 , boleh je klik di SINI .


6 Sila komen:

  1. LAWAK YG MENCUIT HATI MESTI TERGELAK SAKAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawak mrk ni tak terikat pada skrip . tu yg best ...

      Delete
  2. Saya ni tak subscribe channel ni makanya memang tak pernahlah tengok Maharaja Lawak ni dari dulu sampailah sekarang!

    ReplyDelete
  3. Belum layan lagi yg ni, tunggulah nanti dah akhir akhir baru best kot....

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...