Murah Giler Katanya


Murah Giler Katanya | Sis ni kalau menyopping memang memilih giant lah berbanding AEON . Maklumlah Kat tempat sis ni kedua-duanya Ada Tapi harga beza . Nak jimat, giantlàh jadi pilihan . Pergi juga AEON untuk bayar bill sambil cuci mata . Kalau time sales , selalunya ter rembat lah ... Heh heh heh ...

Murah Giler Katanya

Petang jumaat lepas , si dak hanani ni dok merengek nak Cari ITU INI untuk kem yang akan disertai pada esoknya sehingga ahad di sebuah masjid mewakili sekolahnya . Oleh kerana semuanya nak baru, my kakak layan kan je la .

My kakak sedang demam teruk jadi sis ikut sekali . bimbang lak Tetiba dia pengsan . My anak buah tu karang kalut je jadinya . Nak cari Kain batik , Kat giant mana lah Ada kan .

Sampai je di Giant , kami disambut dengan banner murah Giler . APA yang murah ? Banyak je barangan yang ditawarkan pada harga bermula dengan RM1 , RM2, RM3 Dan seterusnya pada semua bahagian .

Sales Murah Giler ni sempena mereka rasanya . Sampai bila sales ni , idak ler sis ketahui . Tempat lain pun ada juga buat sales sempena merdeka ni .

Sempat lah juga rembat mug kaca dengan harga RM3 sebijik dan beli junk food untuk my anak buah . Merdeka day akan ke giant lagi untuk Cari barang keperluan lain . Kalau gi AEON , alamatnya rabak ler wallet sis ... Heh heh heh ...

8 Sila komen:

  1. Hoiiii!!!!..Murah tu...Giant kalo bab SALE barang plastik mmg selalu ada...Suka pegi TENGOK...Nk beli kena fikir 5X..Guna ke idak..ke buat bahan mainan anak2 je nnt..kiki

    ReplyDelete
  2. Mata saya memang tak boleh nampak perkataan 'murah' ni, Vee. Kalau nampak nanti asyik terembat aje ^_^

    Saya kalau hari Jumaat tu mesti belek suratkhabar tau sebab memang tahulah ada 'murah,murah,murah barang' di hujung minggu. Siap koyakkan keratan suratkhabar, highlight simpan dalam handbag. Senang nanti nak pi terjah.

    Itu yang handbag kalau cari apa pun tak jumpa walaupun ada organizer di dalam katanya!

    ReplyDelete
  3. WAH MURAH GILER MESTI RAMAI YG SERBU TU

    ReplyDelete
  4. Sekrg ni sana-sini Merdeka sale...kalau gi Giant, mesti cuci mata kt kedai2 di luar Giant..hihi..

    ReplyDelete
  5. RM1 giler murahhh kat semua giant ker niiii

    ReplyDelete
  6. Nyampah dgn Giant ni... Redeem smpi skrg tak dpt... Stock abis katanya.. Tapi promosi gila2... Adehhhh..

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...