Kita Bertemu Lagi


Assalamualaikum ...

Dah lebih semingguQV menyepi . bukan sesaja menyepi tapi sebab kouta yang dah habis . Daripada hati menjeruk rasa , lebih baik QV ' berehat ' seketika sehingga tiba masa membayar bill .

Kini , bersiaran sekali lagi dengan wajah baru . Dua hari juga QV menyiapkan . Dan namanya baru belajar , haruslah teraba - raba mencari . Ini pun masih ada yang belum settle lagi . Kalau sebelum ini , copy jer template yang dah sedia ada , kali ni QV cabar diri untuk hasilkan sendiri .  

alt image tag
Template lama jadi kenangan .


Buat permulaan , yang simple jer lah yang QV dapat hasilkan . Nak dok depan lapy pun cari - cari masa . Akan datang tak tau lah boleh lawan Kathy @ Diari Resepi ke idak . Buat template ni pun saja nak puaskan hati sendiri .

Walaupun template sebelum ni nampak cantik , tapi loading lambat . Malah mungkin ada antara pembaca saya tak dapat nak tinggalkan komen . Ada sesetengah template wordpress memang bermasalah . Maka perlulah tukar supaya mesra loading dan tak menyusahkan sahabat .

Harap QV lebih bersemangat untuk berblogging ... heh heh heh .



7 Sila komen:

  1. sudah berwajah baru ye..nice
    memang betul tu kena amik masa yang lama depan lappy/ pc untuk hasilkan template yang kita mahukan

    ReplyDelete
  2. hehehe KA suka sebab ada warna hijau,i like !

    ReplyDelete
  3. Saya ingat tersalah masuk rumah orang tadi!!
    Maaflah saya...tapi biarlah saya berterus terang: blog ini sungguh cantik dan saya jatuh hati dengannya!! Padanan warna, rekabentuk, susun atur, sangat sempurna....

    ReplyDelete
  4. Simple & nice.. loading pn laju.. untung la pandai edit blog sendiri...

    ReplyDelete
  5. La QV, lama tak masuk jadi tak perasan pun. Lagipun kita baru berkenalan kan :)

    Cantik juga yang baru ni. Sejuk aje mata memandang. Jealouslah QV boleh bega-begakan blog sendiri, saya ni takutlah sangat. Takut terus hilang aje blog kena delete :)

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...