Dominos Pizza Offer Harga Hingga 50%


Dominos Pizza Offer Harga Hingga 50% | Piza merupakan makanan segera ciptaan negara barat yang telah menjadi kegilaan oran kita termasuk anak buah sis . Anak buah sis ni tersuka dengan pizza cuma sebab adanya keju yang meleleh di atas pizza tu . Kalau pi mengukur mall di luar tu bersama mereka ni , memang booolat mato bila nampak pizza dan KFC . Dan selalunya my kakak akan beri seribu satu alasan supaya tak beli pizza . Maklumlah , dah boleh buat sendiri di rumah . Lagi puas makan !

kredit mr google


Bila Momentum Hilang


Bila Momentum Hilang| My anak buah ni suka gila dengan brownies . Mereka sanggup Beli brownies saiz cupcake dengan harga RM3.5 , pastu bawa balik makan kongsi 6 beradik . Walaupun si qistina sesi petang , sanggup mereka simpankan sikit . Bila sis suruh pilih antara donat bersalut coklat dengan Brownies di bakery , brownies juga yang diambilnya ...


Alahai Sarung Tangan


Alahai Sarung Tangan| Selalunya bila sis tonton drama Korea , kaum wanitanya akan memakai sarung tangan bila buat kerja terutamanya bila cuci pinggan . Kalau zaman dulu , sarung tangan digunakan untuk lindungi tangan dari tercedera tapi wanita zaman sekarang, alasan yang paling tak menahan adalah takut tangan jadi kasar ... Heh heh heh .


Kejap On Kejap Off


Kejap On Kejap Off | Tajuk dah macam biskut , Kejap Ada Kejap tak Ada . Tapi INI bukan kisah biskut . INI kisah yang menggeramkan seluruh jiwa raga . Terseksa tau tapi kena hadam juga . Lagipun ada pilihan . Cuma belum buat tindakan . Saja nak bagi sebulan lagi . Tengok macam mana . Ada perubahan ke idak .


Resepi Kimchi Asli Katanya



Resepi Kimchi Asli Katanya| Kimchi bukan lagi hidangan baru bagi pecinta channel Korea macam sis ni . Sebab setiap kali mereka makan mesti ada Kimchi , lama - lama sis jadi ' kemelecer ' dengan Kimchi . Dah banyak kali juga cuba buat tapi sis sentiasa derhaka pada resepi asalnya . Maklumlah , sis ni bukannya faham bahasa Korea . Cuma harapkan subtitle je bila nak faham bahan Kimchi tu ... heh heh heh .

Resepi Kimchi Asli Katanya

Sajak-sajak Kenangan - PI


Sajak-sajak Kenangan-PI | Kebolehan menulis sajak / puisi merupakan satu bakat yang dianugerahkan kepada seseorang. Pun begitu , menulis ini perlu disertakan dengan minat . Tanpa minat dalam penulisan ibarat mensia-siakan Ibakat yang ada . Apatah lagi jika minat dan bakat itu boleh mendatangkan pendapatan .


Jangan Rasa Macam Ni Selepas Balik Dari Kampung !


Jangan Rasa Macam Ni Selepas Balik Dari Kampung ! | Raya Syawal baru sahaja selesai minggu lepas . Pun begitu , rasanya masah rampai yang belum habis kongsikan cerita raya di blog . Malah ada juga yang masih terbayang-bayang keseronokan berkumpul bersama ahli keluarga di kampung . Tak cukup dengan itu , terkenang juga keresonokkan bila berjumpa saudara mara .


Jangan Rasa Macam Ni Selepas Balik Dari Kampung !