Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu Pertama


Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu Pertama | Kepada sesiapa yang tiada astro dirumah , di sini sis nak kongsi dengan korang program hiburan baru di astro iaitu Juara Parodi 2015 Minggu Pertama .

Untuk pengetahuan korang , program hiburan juara parodi 2015 ini tidak menggunakan konsep penyingkiran . Mereka hanya akan membuat penyingkiran pada peringkat separuh akhir nanti .


Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu Pertama




Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu Pertama


Juara parodi 2015 minggu pertama menyaksikan 10 kumpulan berentap bersama untuk berada di kedudukan carta terbaik . Yang menariknya, mereka perlu menukar irama muzik mengikut arahan para juri diperingkat pertengahan persembahan . Ketika ini , macam - macam gelagat sepontan korang akan nampak . Yang hentam sajalah pun ado ... hahahaaa

Tema Bebas


Untuk juara parodi 2015 minggu pertama , pihak juri memberikan tema bebas sebagai cabaran kepada mereka untuk mencipta lirik lagu yang lawak berdasarkan kagu yang diberikan .

Berikut adalah lagu yang dipilih oleh setiap kumpulan .

01. Mawi & The Loyar - Gerimis Mengundang (Syaiful Zero, Sharif Zero & Mawi)
02. Skru - Cinta Pantai Merdeka (Zulin Aziz, Sherry Ibrahim & Zahid)
03. Righthanded - Sha Na Na (Fad, Abam & Waris)
04. Juri - Secangkir Madu Merah (Ajak Shiro & Hattan)
05. Senaman - Teringin (Lan Pet Pet, Azlee Senario & Firman AF)
06. Abang Face - Knock Knock (Joey, Syuk & Sam Bunkface)
07. Cuba Teka - Senggol Senggolan (Rahim & Tomok)
08. Black Dot Chey - Puncak Kasih (Achey & Black)
09. Slumber Blur - Penglipur Lara (Shuib Sepahtu & Mark Adam)
10. Kobis Pedas - Takdir & Waktu (Pak Yus, Tauke Jambu & Misha Omar)



Kepada mereka yang mahu Tonton Online Juara Parodi 2015 Minggu Pertama , sila klik di SINI ya .



2 comments:

  1. Okje tak layan sangat Juara Parodi ni Vee....

    ReplyDelete
  2. asalam..dah hilang seorang dari raja lawak ni..apapun mereka kena teruskan demi rezeki RM300,000 kan .

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...