Rekaan Terkini Blouse Cotton


Rekaan Terkini Blouse Cotton | Tidak dinafikan bahawa fabrik cotton sering menjadi pilihan ramai wanita kerana fabrik cotton amat selesa dipakai , lembut sifatnya dan menyerap peluh. Oleh kerana itu, fabrik cotton sesuai dipakai bagi iklim negara kita yang agak panas. Namun, fabrik cotton ini haruslah diseterika dahulu sebelum dipakai kerana fabrik cotton ini agak mudah renyuk. 



Rekaan Terkini Blouse Cotton



Fabrik Cotton


Bagi penggemar fabrik cotton, kini anda boleh tampil bergaya dengan aneka pilihan pakaian yang diperbuat daripada fabrik cotton seperti jubah cottonbaju kurung cottondress cotton dan yang paling digemari ramai adalah blouse cotton! Jadi, untuk yang ingin mengetahui apakah rekaan terkini blouse cotton yang boleh anda temui di pasaran, teruskan membaca entri Rekaan Terkini Blouse Cotton sehingga habis .

Rekaan Terkini Blouse Cotton


Terdapat pelbagai rekaan blouse cotton terkini dipasaran sama ada atas talian juga di pusat membeli belah . Jika anda melihatnya , memang rambang mata dibuatnya . Jika anda kaki membeli belah , sudah pasti banyak blouse cotton yang anda akan borong selagi harganya mampu untuk anda membayarnya . GST ? Selalunya wanita yang kaki membeli belah akan pejam mata bab GST ... hehehee . Berikut adalah sebahagian daripada rekaan terkini blouse cotton di pasaran .

Rekaan Blouse Cotton


Rekaan blouse cotton yang paling digemari adalah blouse cotton dengan rekaan embroidery seperti berikut. Blouse cotton memberikan penampilan yang amat classy dan sweet kepada si pemakai.

Rekaan Terkini Blouse Cotton


Rekaan blouse cotton kedua yang turut digemari ramai adalah checkered blouse seperti berikut.  Checkered blouse juga sesuai dipadankan dengan pemakaian jeans dan leggings untuk gaya kasual yang santai.

Rekaan Terkini Blouse Cotton


Dan rekaan blouse cotton terkini yang kini trending adalah loose cotton blouse yang amat selesa dipakai seperti gambar berikut. Loose cotton blouse boleh dipakai sebagai pakaian kasual di hujung minggu atau anda juga boleh menggayakannya ke pejabat. Gayakan dengan apa jua jenis seluar atau skirts yang anda gemari!


Jika anda mahu melihat lebih banyak rekaan terkini blouse cotton , anda boleh saja klik link yang saya sediakan di atas . 




19 comments:

  1. wak ingtkn mak Vee nak jual blaus nih., hikhik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu wak nak beli , nak juga saya jual ... hak hak hak ...

      Delete
  2. Nanti nak tanya isteri dan anak pompuan, kot mereka berkenan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti ada yg berkenan nanti tu . perempuan kan ...

      Delete
  3. Suka tengok blouse cotton ni pakai selesa...corak pun menarik!

    ReplyDelete
  4. wanita dan blouse tak dapat dipisahkan..heheh..sekarang dah banyak blouse yang cantik2,macam2 saiz.tak susah nak cari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betullah diana ... asalkan ada rm nya ... heheheee

      Delete
  5. Sy suka cotton...sgt selesa...cuma xbape gemar yg jenis yg agak keras...nmpk mengembang bila pakai...btw..sy suka design blouse yg 1st tuuu...cantik...heheeh

    ReplyDelete
  6. cantik... mesti mahal, kain koten kan...

    ReplyDelete
  7. cotton best. xde lah double panas kalau pakai musim panas terik..

    ReplyDelete
  8. Blouse cotton ni sesuai & selesa dipakai time cuaca panas :)

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...