Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-7


Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-7 | Maharaja Lawak Mega minggu ke-7 bertemakan muzikal . Tema muzikal adalah tema yang paling sis suka sebab tema muzikal selalunya memang happening / lawak menjadi . Sebenarnya , berlawak menggunakan lagu lagi menarik berbanding lawak biasa sebab sambil menyanyi sambil mereka melepaskan perasaan .


Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-7



Korang percaya tak kalau kat dunai ni memang ada orang yang langsung tak pandai nyanyi . Nak kira tempo pun tak tahu . Apatah lagi bab suara sumbang dan sebagainya .

Pada MLM2016 minggu k-7 lepas , satu-satunya perserta solo , Reyza Mukmin , dia cuba menyanyi tapi memang tak boleh . Seksa ada , kelakar pun ada tengok si Reza ni buat lawak . Tapi dia berusaha lah juga untuk menyanyi .

Kalau korang nak tengok aksi Reyza ni dan kumpulan lain yang buat lawak muzikal yang happening , boleh je Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Ke-7 di SINI


1 comment:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...