Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Peringat Separuh Akhir



Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Peringat Separuh Akhir | Maharaja Lawak Mega 2016 sudah sampai ke peringkat akhir . Sekejap je masa berlalu . Peringkat Akhir Maharaja Lawak Mega 2016 nanti akan diadakan di Johor Baharu . Wah ! Gempak le orang JB . Ramai sebenarnya peserta Maharaja Lawak Mega 2016 yang berasa dari Johor seperti Angah , Tauke , Ajak , Acey dan Fad .

Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Peringat Separuh Akhir




Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Peringat Separuh Akhir


Sis frust sebenarnya selepas menonton Maharaja Lawak Mega 2016 sebab satu-satunya perserta solo , Reyza Mukmin tak dapat masuk peringkat akhir . Perkara sudah dijangkakan walaupun sudah 4 minggu reyza mukmin berada di tangga teratas carta . Sis mengharapkan malam tu , Reyza mukmin membuat persembahan yang ' luar biasa ' tetapi hanya satu sahaja persembahannya yang menyengat . persembahan Reyza melalui tema tranding agak mengecewakan .

Dengan penyingkiran reyza mukmin , ini bermakna kumpulan putih mendapat laluan untuk ke peringkat akhir nanti bersama kumpulan lain seperti joras , lol dan bocey yang menjadi kumpulan favourite untuk duduk di takhta juara .

Kepada anda yang belum sempat menyaksikan persembahan lawak gempak mereka jumaat malam kelmarin , jangan malu klik SINI untuk menyaksikan Maharaja Lawak Mega 2016 Peringkat Separuh Akhir ya .


2 Sila komen:

  1. Assalamualaikum Qaseh....bila dok Kedah ni...tak dpt tgk maharajalawak..tapi boleh baca entri Qaseh...jadi la...

    P/S...email alamat Qaseh kat saya yer

    ReplyDelete
  2. melihat dekorasi panggung Maharaja Lawak Mega 2016 itu sangat megah tentu acaranya juga semarak membahana dong

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...