8 Jenis Senaman Yang Korang Boleh Buat Dengan Pasangan


8 Jenis Senaman Yang Korang Boleh Buat Dengan Pasangan | Bila hari cuti di hujung minggu ataupun cuti umum , perlulah juga keluarkan peluh . Bukan susah sangat pun kan . Masa 24 jam tu panjang . Boleh buat senaman di rumah kalau malas nak keluar tapi kalau nak hirup udara segar di pagi hari , boleh je buat senaman di luar rumah .

8 Jenis Senaman Yang Korang Boleh Buat Dengan Pasangan

Bila melakukan riada h di luar rumah , anak-anak mesti suka sebab bleh main di taman . Ibu bapa pula boleh la buat senaman ringkas sambil memerhati anak-anak bermain . Bukan setakat ibu bapa , anak - anak akan berpeluh juga .

Selain dari jogging dan pergerakan mudah untuk melonggarkan otot , ada 8 jenis senaman lain yang korang boleh buat bersama pasangan . Sudah tentu , senaman itu buat korang keluar peluh . 

Bolehla korang buat 8 jenis senaman tu bersama pasangan hujung minggu ni supaya bdan lebih sihat dan bertenaga selepas bercuti panjang minggu lepas .

No comments:

Post a Comment

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...