Antara Sebab Anda Gagal Mengorat


Antara Sebab Anda Gagal Mengorat | Kalau nak dapatkan orang yang korang suka , dah tentulah korang akan gunakan banyak cara . Ada yang suka senyum bila pandang orang tu . Ada yang sentiacari peluang bersembang dengan orang tu . Tu kalau satu tempat kerja , sama-sama belajar atau selu tunggu bas sama-sama .

Antara Sebab Anda Gagal Mengorat


Kalau korang berkenan dengan seseorang di media sosial , apa yang korang akan lakukan ? Selalunya akan bertanya khabar dulu kan . Selain tu akan tanya , dah makan ke belum ,makan apa , apa aktiviti hari ini . Tu pengalaman sis dingorat orang kat media sosial ... hahahaaa .

Kalau korang nak ngorat awek sebenarnya kena ada skill . Pertama , korang kena tahu dia tu jenis yang macam mana . Ada sesetengah orang dia rasa bosan bila ditanya benda yang dah memang dia tengah buat . Tu sis lah . Kedua , korang kena ahu masa lapang dia bila sebab masa tu adalah masa dia paling selesa bersembang . Ketiga , jangan bagi ayat-ayat manis macam budak sekolah beljar bercinta ya . Ingat tu !

Sebearnya ada sebab kenapa korang gagal ngorat nih . Korang kenalah korek dari pengalaman orang yang dah berjaya . Korang memang tak boleh pakai terjah je . Sila-silap nanti korang dapat tapa kasut tau ... meh meh meh . 

Kalau korang nak tahu , perempuan ni ada banyak jenis . Tu korang kena cari dan faham . Korang kena pandang cara dia berpakaian , cara dia bercakap , cara dia berjalan dan sebagainya . Yang lain tu , korang pi cari sendiri ye ... Penat doh sis ni ... heh heh heh .




2 comments:

  1. Abang takut dulu nak mengorat kakak QV sebab itu dulu dia guna org tengah utk dapatkan kakak haha...

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...