11 Tarikan Ayam Tandoori Yang Buat Korang Meleleh


11 Tarikan Ayam Tandoori Yang Buat Korang Meleleh | Meleleh ke ? Ish , janganlah . Puasa ni . Kang tak memasal pahala sis pun jadi berkurang juga . la , korang ni . Dah berpuluh tahun puasa Ramadhan , tak kan masih nak meleleh tengok makanan semasa puasa . Malu ler dengan anak - anak nanti ... heh heh heh .

11 Tarikan Ayam Tandoori Yang Buat Korang Meleleh

Ayam , sapa tak suka ayam ? Lagilah kalau ayam goreng kan . Budak-budak jangan cerita lah macam mana sukanya mereka dengan ayam . Tapi la ni sis bukan nak cerita pasal ayam goreng tapi ayam tandoori .

Banyak je restoran yang jual ayam tandoori ni tapi resepi dan rasanya sudah tentu tak sama . Kalau korang nak tahu , ada satu tempat yang jual ayam tandori menggunakan rempah ratus yang lain dari tempat lain . Ada 11 Tarikan Ayam Tandoori Yang Buat Korang Meleleh . Kalau korang tak percaya , korang boleh tengok sendiri .

Korang yang rajin jalan-jalan cari restoran untuk beriftar / berbuka , apa kata cuba lak layan ayam tandoori kat situ . Confirm tak menyesal !



4 comments:

  1. pergh lama tak makan ayam tandori ni sis...rasanya last makan kt KL..huhu
    pastinya sedap.. hihi

    ReplyDelete
  2. Ayam Tandori...tak pernah makan la lagi...

    ReplyDelete
  3. Ayam Tandoori ni sure makan ngan Roti Naan ek Vee... Lama tak pekena mamak sejak pose ni.

    Tandori lagilah, selalu makan roti canai je. Hari tu sebelum pose, kat Sri Iskandar, rasa sikit Nan cheese anak, sedapnya Vee.....balik Kl makan Nan cheese, dah kurang nikmat huhu

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...