Tonton Online Drama Cinta Teruna Kimchi Full Episod


Drama Cinta Teruna KimchiSaksikan drama terbaru terbitan Layar Consult Sdn Bhd , drama cinta teruna kimchi yang dibintangi oleh Nazim Othman, Johan As'ari, Niena Baharun dan Risteena Munim . Drama cinta teruna kimchi yang ditulis oleh Ummu Hani Abu Hassan dan Hanafi Sarif ini telah diarahkan oleh Heykal Hanifah ini ditayangkan dalam slot Zehra  setiap malam selasa hingga jumaat jam 9.00 malam di TV3


Tonton Online Drama Cinta Teruna Kimchi



SINOPSIS CINTA TERUNA KIMCHI

Drama cinta teruna kimchi full episod Mengisahkan tentang seorang mahasiswa dari Korea yang sering mendapat mimpi yang berulang. Mimpi itu seakan satu hidayah yang membawanya untuk lebih mengenali Tuhan. Mahasiswa yang bernama Kang Ye Jun ini sering tertanya-tanya siapa ayahnya. Si ibu langsung tidak membantu kerana banyak berahsia.

Suatu hari Kang Ye Jun telah menemui sekeping gambar yang mula merubah masa depannya. Gambar seorang lelaki yang berkopiah itu membuatkan Kang Ye Jun yakin, lelaki itu adalah ayahnya. Dia mulai nekad untuk menjejaki ayahnya yang beragama islam itu. Demi memastikan kejayaan misinya itu, Kang Ye Jun berhijrah ke Malaysia.


Tonton Online Drama Cinta Teruna Kimchi Full Episod


EPISOD 1

EPISOD 2

EPISOD 3

EPISOD 4

EPISOD 5

EPISOD 6

EPISOD 7

EPISOD 8

EPISOD 9

EPISOD 10

EPISOD 11

EPISOD 12

0 Sila komen:

Post a Comment

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...