Tonton Online Drama Sesal Separuh Nyawa Full Episod



Tonton Online Drama Sesal Separuh Nyawa Full Episod | Pelakon Ayda Jebat dan Aiman Hakim ni memang popular kan . Dah banyak daram ambil mereka jadi hero dan heroin . Memang rezeki Ayda Jebat di Malaysia . Katanya Ayda Jebat ni Singaporean .


Tonton Online Drama Sesal Separuh Nyawa Full Episod


Tonton Online Drama Sesal Separuh Nyawa Full Episod 


Drama Sesal Separuh Nyawa merupakan drama yang diadaptasi dari sebuah novel ini diterajui oleh Ayda Jebat sebagai heroin dan Aiman Hakim ula sebagai heroin yang membawa watak utama .

Drama Sesal Separuh Nyawa yang diarahkan oleh Micheal Ang ini bermula 18 Januari 2016 pada setiap Isnin & Selasa dan ditayangkan pada jam 9 malam yang mengandungi sebanyak 30 episod hanya di Hypp Sensasi hyppworld HD 119 .

Drama Sesal Separuh Nyawa  mengisahkan tentang 2 orang sahabat baik iaitu Fara (Ayda Jebat) dan Razlan (Aiman Hakim Ridza) yang mempunyai hubungan suka dan kadangkala benci antara satu sama lain. Konflik berlaku apabila fara mengesyaki kakak tiri Razlan, Melissa (Nina Nadira) cuba untuk menggodanya. Sementara itu marah akibat lamaran cintanya ditolak Fara, Fendi (Aidit Noh) telah menyerang Melissa sebagai tindakan untuk membalas dendam .

Pada korang yang tak ada hyppworld / happy tvmacam sis ni , bolehlah layan Tonton Online Drama Sesal Separuh Nyawa Full Episod kat bawah ni .



8 Sila komen:

  1. Salam singgah sini Vee....menarik pula cerita dia...

    ReplyDelete
  2. Kalau dah menonton mesti kalau boleh tak mahu tertinggal siri seterusnya ni..

    ReplyDelete
  3. rasanya pernah baca novel ni..hebat depa berdua ni..

    ReplyDelete
  4. pelakon yang kacak dan cantik menambah feel tengok drama begini

    ReplyDelete
  5. Macam best je, nanti nak pinjam wifi kfc ^-^

    ReplyDelete
  6. Ayda Jebat ni bukan ke yang kena keluar separuh jalan masa AF dulu lepas tu digantikan oleh adiknya yang tarik suara sikit punya bingit telinga tu?

    Tak tahu pun dia orang Singapore!

    Ada juga terbaca pasal drama ni tapi macam biasalah yang saya selalu kata Vee, tak sempat tengok pun!

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...