Tonton Online Drama Suami Tanpa Cinta Full Episod


Tonton Online Drama Suami Tanpa Cinta Full Episod | Malam tadi sis jalan-jalan di astro cari cerita menrikuntuk ditonton . Tetiba terjumpa lak drama Suami Tanpa Cinta yang baru saja bermula siarannya . Maka sis pun layanlah sekejap . Ok gak cerita ni . Kisah si heroin Ain yang tak ada perasaan bab cinta dan romantik manakala si Aid cuba nak ajar Ain macam mana nak bercinta dan romantik . 


Tonton Online Drama Suami Tanpa Cinta Full Episod



Tonton Online Drama Suami Tanpa Cinta Full Episod


Dalam drama Suami Tanpa Cinta ni , ada satu prempuan yang sedang menggnakan helah dia untuk dapatkan Aid . Dia buat macam Aid tu kekasihnya dan berlagak macam mereka sudah satu selimut . Yang kelakarnya , si Aid dok fikir bila masa dia dok satu selimut dengan perempuan tu .

Si Ain lak , dia tahu perempuan tu sedang buat helah . Jadi dia layankan saja tanpa perasaan cemburu dan syak wasangka . Tapi bagi pihak Aid lak , dia rasa rimas . 

Pada masa yang sama , antara Aid , Ain dan perempuan tu ada si artis Mark Adam . Tak ingat apa nama watak dia . Si Mark Adam ni kawan lama Ain dan Aid . Adam ni juga jadi penasihat kepada Aid tentang macam mana nak bercinta dengan Ain dan juga macam mana nak halau perempuan pengacau tu .

Drama Suami Tanpa Cinta ni dilakonkan dalam suasana yang santai dan tak terikat sangat pada skrip . Bila tonton tu , rasa enjoy . Ada gelak-gelak juga .

Sinopsis


Mengisahkan Zaidan Iman (Aid) dan Ain Syifa berkawan sejak dari zaman sekolah. Demi menyelamatkan perniagaan keluarga, mereka mengambil keputusan untuk berkahwin dan menggabungkan syarikat mereka.

Namun perkahwinan mereka bersyarat. Sekiranya jatuh talak ke atas ain, maka syarikat mereka akan jatuh ke tangan Ain Syifa dan Aid tiada lagi hak ke atas syarikat itu. Maka, Aid dan Ain masing-masing berusaha bersungguh-sungguh untuk mempertahankan rumahtangga mereka.

Kepada sesiapa yang nak tonton online drama suami tanpa cinta full episod , bolh klik link di bawah 




1 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...