Resepi Ringkas Coconut Shake 2 Minit


Resepi Ringkas Coconut Shake 2 Minit | Dah lama air coconut shake ni popular kan . Ramai je blogger yang kongsi di blog di mana mereka membeli coconut shake . Di facebook pun dah jadi viral . Tapi kan , sampai la ni , sis masih tak merasa lagi coconut shake . Bukan tak jumpa gerai yang menjualnya cuma susu lebih baik diminum begitu sahaja berbanding dicampur dengan buah-buahan . Bukankah itu Sunnah ! Makanya , sis memilih minum air kelapa kosong sahaja .


Resepi Ringkas Coconut Shake 2 Minit


Bagi pecinta coconut shake , boleh je kalau korang nak minum . Selera masing-masing kan . Yang menjadi lebih menarik cocnut shake ni adalah kerana kehadiran ais krim di situ . Ramai je blogger mengatakan ais krim tu menajdikan coconut shake sedap .

Bagi korang yang ada pokok kelap di rumah atau nak belajar buat coconut shake sendiri di rumah , boleh saja . Selain jimatkan RM , bila buat sendiri , korang boleh tambah susu untuk rasa lebih lemak , boleh juga gunakan 100 peratus air kelapa asli dan boleh letak berapa banyak aiskrim dan perasa apa yang korang suka . Lagi enjoy kan . 

Buat sendiri di rumah itu lebih sedap beb ! Tapi mungkin juga ada secret resepi yang buat coconut shake yang di jual di luar sana lebih sedap ... meh meh meh .



6 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...