Berpisah Jua Akhirnya


Berpisah Jua Akhirnya | Bukannya aku tak setia , bukan juga aku tak cinta, tapi jodoh kita setakat tu je . Akhirnya jodoh sis dengan dia terpaksa dihentikan . Cukuplah setakat INlI . Walaupun sudah, bersama 6 tahun , perpisahan ITU terpaksa dilalui juga . Terima kasih atas 6 tahun tanpa masalah dan beri perkhidmatan yang memuaskan ... Huhuhuuu ... Sendu tetiba ... Ehhhh ...


Akhirnya , pada 31 Oktober lepas , dengan rasminya sis telah menamatkan perkhidmatan p1 atas cadangan customer service p1 kerana di kawasan sis sedang berlaku penyelenggaraan ... katanya . Sebab ITU tak Ada signal .

Tapi disebalik ITU , sis fikir TM memang nak tamatkan p1 sebab mereka Dah lancarkan webe . korang pernah dengar webe Tak ?
Webe ni mungkin penjenamaan semua selepas TM ambil alih p1 yang Dah nazak dan banyak masalah .

Makanya, dengan mudah saja sis bersetuju . Tak yah nak fikir-fikir lagi ... Simple .

Sekarang INI , sis masih belum apply mana-mana telco untuk broadband my lappy . Sedang mempertimbangkan beberapa telco .

Eh , korang ... U mobile OK Tak ? Tak yah cadangkan unifi ya SBB Tak boleh nak using ke Hulu ke hilir ... Heh heh heh .

Lebih Sebulan sis sunyi Dari dunia blog . Malam sis hanya bertemankan phone saja . Layan Facebook dan instagram . Macam-macam pulak yang sis jumpa dan kongsi termasuklah citer yang tengah hot sekarang ni - Donald Trump menang dan kesan yang bakal berlaku . Kat WhatsApp pun kecoh sampai kan kisah minyak masak Tak Ada jadi tenggelam .
.. Hahahaaa .

Blog Dah berwajah baru . Dah Tak Ada blog list Dah . Guna je LA dashboard tu . Kenalah follow kengkawan yang belum follow . Senang sikit nak blog walking .
Tak pun boleh blog walking via comments .

Owh , sis punya box komen tengah melambak ni . Nanti sis slow-slow ketuk pintu rumah korang ya ... Heeeee ...

2 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...