9 Aura Seksi Wanita






ASSALAMUALAIKUM...


Aura adalah sesuatu yang digunakan atau dapat menarik perhatian seseorang atau orang yang berada di sekelilingnya . Aura terbahagi dalam dua jenis . Jenis pertama adalah aura semulajadi iaitu yang ada di dalam badan kita . Aura ni melibatkan kelebihan yang anda miliki tanpa sedar dan dijelaskan dalam bentuk warna . Untuk mengetahui lebih lanjut , anda perlulah merujuk pada yang pakar . Aura jenis kedua adalah aura yang anda cipta sendiri untuk menarik perhatian orang di sekeliling anda .


9  Aura Seksi Wanita



Wanita sebenarnya mempunyai banyak kelebihan . Antara kelebihan tersebut adalah mengenal pasti auranya dan menggunakan aura tersebut sebaik mungkin . Jika anda berniat mahu menggunakan aura anda untuk memikat lelaki , mungkin aura berikut dapat membantu anda merealisasikannya .


1. CARA BERJALAN 




Ada perempuan yang cara berjalan nya cam catwalk secara semula jadi . Itu yang berlaku pada kawan saya sampaikan dia naik rimas bila sentiasa menjadi perhatian lelaki walaupun berpakaian lengkap wanita muslim .

Ada lak yang saja wat jalan cam catwalk untuk tarik perhatian mata lelaki . Lelaki memang suka lihat gerak punggung perempuan .


2. SUARA 



Perempuan yang bersuara manja memang boleh buat hati lelaki cair dan nampak seksi . Tak kira lah suara tu semula jadi atau buatan . Asalkan boleh tarik perhatian lelaki sebab pompuan ni kan natijahnya lemah lembut .


3. RENUNGAN / PANDANGAN 




Kalau korang pandai pandang lelaki dengan mata yang seksi / melirik , korang memang dah cairkan hati mereka .


4. BAHASA TUBUH



Ada kalanya sukar bagi pompuan nak luahkan melalui perkataan . So , bahasa tubuh lah jadi pengganti kan ! Ala - ala menggoda gituh .


5. BERANI MENCUBA



Lakukan apa sahaja yang sesuai asalkan dapat mengubah diri korang . Tak kira la penampilan ker , cara jalan ker , suara ker . Ala - ala menggoda gituh . Lelaki akan jadi teruja , so tak la boring tengok benda yang sama jer .


6. MALU



Bila korang buat gaya malu - malu kucing , lelaki akan teruja dan lebih mendesak . Ia akan jadikan korang lebih seksi tau .


7. KETAWA



Korang tahu tak bahawa lelaki sebenarnya suka tengok perempuan ketawa . Lagi la kalau korang boleh buat ketawa manja / menggoda . Nampak seksi you !


8. BAU BADAN 



Sesetengah orang punya aura bau badan yang menggoda . Bukan bau perfum tapi bau badan semula jadi . Asalkan dapat cium bau baju kita , dia dah boleh terubat rindu kat kita tau . Kalau tanya suami , confirm tau ... heheheee


9. KOMUNIKASI



Sekiranya perempuan itu pandai memberi respon terhadap apa saja perkara yang sedang di perkatakan si  lelaki , maka itu satu anugerah yang paling seksi bagi lelaki . Mereka akan rasa seronok dan tak jemu bila bersama anda . Bukan saja seksi pada penampilan malah seksi pada pemikirannya juga .


Jangan Salah Guna


Sebaiknya , anda jangan salah guna kelebihan atau aura yang anda ada . Ditakuti ianya boleh membahayakan anda sendiri . Jika anda yakin dengan kemampuan anda , itu lebih baik . Pada masa yang sama , gunakanlah aura anda untuk tujaun yang baik pada sisi yang betul .





7 comments:

  1. Pd sy laa kn... aura pompuan terletak pd kebijaksanaannya... beauty wif brain kt omputeh ;)

    ReplyDelete
  2. hanya lelaki yg tahu apa yg mrk mahukan drpd gadis idaman mrk...tips menarik ni.

    ReplyDelete
  3. maluuu... hehe.. malu pun seksi u.. :D

    ReplyDelete
  4. akak ada semua tu...(komen dengan penuh yakin...)

    hahahahah....

    ReplyDelete
  5. Saya buat semua yg di atas dgn suami tercinta je.. Aiceh. .*poyo*

    ReplyDelete
  6. Wow....nice sharing.
    Lps ni kalau nak ketawa...kena control..hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...