Roti dan Pisang Bakar









Hari nih cuti umum ... 
rehat lagi ... heheheee
best kan ! 
Jangan jeles lah yang tak leh cuti tuh .

Lepas solat subuh , perut nih meragam lak .
Macam biasa lah .
Mintak di isi ...

Jengah meja makan , ada la sikit roti dan planta .
Pergi dapur nampak lak pisang .
Wah ! ini sudah bagus nih .
Boleh wat sandwic pisang bermadu ... huhuuuu

Ambil roti , dan pisang . 
Kemudian sapukan planta dan panggang .
Taburkan sikit gula kastor kat pisang .
Letak kat atas roti dan tutup gak dengan roti ...
Kalau nak lebih manis , letak lah sikit madu ...

Jom makan !
Dah letih tidur lewat malam tadi sbb PRU 13 .
Alhamdulillah den puas hati dengan resultnya ...

Harap pas ni Malaysia trus harmoni dan aman .
Tak mau la demonstrasi jalanan .
Kan rakyat Malaysia bertamaddun !
Bijak pandai ...







7 Sila komen:

  1. macam sedap aje ni....lapar la pulak...

    ReplyDelete
  2. Ini sarapan org bujang yg dlm kategori rajin Vee. Kalau yg malas dia akan ke warung aje hulur duit - ngap:)

    ReplyDelete
  3. sedap ni..sekali2 kita buat kelainan sikit kan..

    ReplyDelete
  4. kreatif la..blm pernah cuba letak pisang kat roti..nak try lepas ni..

    ReplyDelete
  5. tambah dgn peanut butter..lg sedap..

    ReplyDelete
  6. wah...resepi baru ni...bagus la..kasi idea pada org lain yg stress bila bab nk masak apa...noe pun tido lewat mlm tu....pukul 4 pagi baru tidur...semoga malaysia terus aman damai dan bertambah maju..

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...