Dah Tak Larat Dah


Assalamualaikum ...

Bukan main lagi sibuk dan kecohnya anak buah QV
Berlari masuk ke dalam bilik QV minta kamera .
Rupanya , inilah kisahnya ...

alt image tag


alt image tag


alt image tag


alt image tag


Maka tidurlah dia dengan nyenyaknya .
Kalau dah mengantuk , kat mana - mana pun ok jer .




12 Sila komen:

  1. Kucing memang suka tidur, hanya kucing yang sakit kurang tidur. Berdasarkan fakta sains, kucing dewasa tidur sekurang-kurangnya 16 jam sehari. Bermakna 2/3 daripada kehidupan kucing adalah di alam mimpi....sweeeet...!!!

    ReplyDelete
  2. comel . Dalam mangkuk pun jadi lah . hehe . Nasib baik kecik je . =)

    ReplyDelete
  3. hahahahaha comel je berpusing dalam tue

    ReplyDelete
  4. comelnya.. elok je dia duduk dalam tu.

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...