Like Father Like Son


Assalamualaikum ...

Dalam jam 1 pagi , nak lending atas katil tercinta .
Tapi hajat terbantut sebab dema ni ...
Yang tidur di tengah - tengah katil !

Like Father Like Son


 Like Father Like Son



 Like Father Like Son



 Like Father Like Son



 Like Father Like Son


Aksi - aksi di atas adalah original ya kengkawan .
Mereka buat kasi sendiri .
Jenuh tuannya menunggu nak merakam .
Dah mengantuk sebenarnya .
... huhuhuuu .
Terpaksa tidur di tepi .





9 Sila komen:

  1. nyenyak sekali tidur pulas tu...kesian qv kena menepi..comelnya meow dua beranak..

    ReplyDelete
  2. Nyenyaknya depa tidur sampai terkangkang begitu, hehehehehe...

    ReplyDelete
  3. Rumah saya tiada pet animals. Makanya saya pun jakun kalau nampak kucing cam ni. Bukan jakun apa, penggeli sebenarnya.

    Setakat tengok, oh comel gitu jelah. Nak suruh pegang, baring sama-sama bermanja tu oh tidaklah!

    ReplyDelete
  4. letih sangatlah tue..tidur sampai tak perasan tuan dah balik..

    ReplyDelete
  5. amboi dia..mcm katil dia yg empunya pulak..babab montot bwu tau..

    ReplyDelete
  6. ahakss...mcm2 aksi dorang ye...nyenyak tul tdo tu

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...