Coklat Mashmallow


Assalamualaikum ...

Vee sebenarnya tak tahu nak kasi tajuk apa .
Jadi vee letak je lah tajuk coklat mashmallow .
Tengok je gambar bawah ni ...


Coklat Mashmallow



Hidangan ni dihasilkan dengan kombinasi 
coklat + mashmallow = bakar dalam oven .
Pastu korang ambillah biskut 
dan letaklah coklat mashmallow tu diatasnya .
Apa lagi ... terus je lah makan .

Kan dapat idea nak buat cuci mulut untuk anak - anak 
di hari minggu nanti .
Buatnya pun senang jer tuh .

Jom cuba ...


Salam kasih dari ...






6 Sila komen:

  1. sedapnya..yum3..pencuci mulut yg mnarik!

    ReplyDelete
  2. sedapppp ye resepi mudah...guna biskut coklat dan mashmallow kan vee...ish org tua tgk pun terliur hhehehe

    ReplyDelete
  3. haii, tengok pun dah terliurr.. rasa mesti sedap kan? nnty nak try buatlah

    ReplyDelete
  4. Aduh! Bukan budak-budak je suka. Mak budak yang tengok gambar pun dah terliur sama. Boleh jadi pengganti nutella ni!

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...