Leper Sudah


Assalamualaikum ...

Pagi minggu nak belek bunga ros yang sudah mekar .
Tetiba terpandang pokok kesayanganku yang leper sudah .
Patah - dahan - dahannya dan layu .
... lihatlah di gambar bawah .

Leper Sudah

Lepas tu vee cuba intai  ...
rupanya kerja si meow berekor - ekor ni .
Si abang yang debab bermain dengan adik yang kecil .



Leper Sudah

Buat muka manja jer .
Tuannya tak sampai hati nak marah looo .
tengok je lah mereka bermain .
Pokok pun dah jadi camtu .
Tak boleh nak buat apa doh .



Leper Sudah

Maka sepantas kilat selamatkan pokok ni dari jadi mangsa .
Ikut sejarah abang kakak dan ibu - ibunya ,
pokok ni akan jadi mangsa sama lah ...



Leper Sudah


Bahagianya lah masing - masing ada port sendiri .
Layan je lah ya meow - meow ...



Salam kasih di hari rabu yang seyap ...





9 Sila komen:

  1. amboi meowww, kemain lagi dia ek...suh diaorang tanam balik...ekekekeke...

    ReplyDelete
  2. Semua suka dok kat pokok bunga ye..comel la..

    ReplyDelete
  3. comeinye dia dok dalam tu..dh jadi mcm sarang burung pulak..

    ReplyDelete
  4. arghhhhh... tidakkk takleh nak lepas kan kucing ai ke laman nampaknya... habis pokok bunga karang...

    ReplyDelete
  5. Alahai... Comei...mmg nk.marah pun x jadi..

    ReplyDelete
  6. ahahaha..so cute lah...di situ port dorang melepak iyerr

    ReplyDelete
  7. Buah hati yang buat takpalah. Kalau tidak, mahu kena si comel nih. Jadi port santai rupanya.

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...