Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS



Assalamualaikum ...

Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS | Pada hari kami pergi sopping di Bangi Gateaway ( sabtu ) , on the way nak ke Bangi , my anak buah request nak buat biskut raya . Jadi my kakak suruh mereka cari resepi di Facebook . 

Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS



Selepas selesai shopping di Bangi Gateaway , kami ke Giant di Putra Permai untuk cari bahan biskut dah kek . Tapi sebab dah nak raya kan , maka bahan buat kek dan biskut dah banyak habis . Oleh kerana dan nak masuk waktu berbuka , kami terpus balik rumah saja lah tanpa membeli bahan untuk membut biskut .

Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS


Hari Ahadnya kami pergi ke kedai BAGUS Putra Permai untuk cari bahan kek dan biskut . Memang puaslah kami melenjan mencari segala jenis bahan untuk buat kek dan biskut . Semua yang kami cari ada di situ .


Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS

One Top Center


Kedai BAGUS ni sebenarnya one top center bagi mereka yang ambil tempahan membuat kek dan biskut , buka kedai bakery juga yang berkaitan dengannya . Sekiranya anda seorang chef pastri , kedai BAGUS sangat lengkap bukan sahaja segala bahan membut kek dan biskut ada di sini malah roti juga . Selain itu , segala peralatan dan keperluan bakery juga ada . Kalau korang nakkan dalam jumlah yang besar , juga tak jadi masalah ... kan , tolong promosi lagi !


Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS


Belajar Buat Pastry Dan Kek


BAGUS juga mengadakan kelas membuat kek dan pastry untuk sesiapa yang berminat juga kepada kanak - kanak . Kalau korang nak tahu lebih lanjut , klik je di bagus.com.my . Korang boleh dapatkan maklumat lanjut di situ .


Beli Bahan Kek Dan Biskut Di Kedai BAGUS

Cawangan Kedai BAGUS


Kedai BAGUS ni banyak cawangannya . Kalu korang nak tahu cawangan yang berdekatan dengan tempat korang , boleh je klik di SINI . Bolehlah korang membuat biskut dan kek untuk sambut hari raya yang hanya tinggal dua hari lagi ni .


Kadang - kadang den rasa bertuah dok kat sini sebab senang nak shopping atau nak cari barang itu dan ini . Kedai BAGUS ni sebenarnya baru buat den . Pertama kali datang situ dah excited bebenor . Memang best betul ! ... semangat nak rayo ni ... heh heh heh .











10 Sila komen:

  1. Menarik ni....selalu beli barang2 buat kuih or kek kat kedai yummy, sec 9, bangi.
    Ada pilihan lain nampaknya..

    ReplyDelete
  2. CT nak inform spupu CT suruh mai beli kat sini pulak la..
    dia slalu p beli kat bandar baru bangi.. ada ke patut
    time raya ni diorang naikkan hrga brang 3x ganda..
    kita da slalu beli da hafal da budget..

    ReplyDelete
  3. singgah sebentar sebelum balik raya ...

    nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin. selamat balik kampung :)

    org sibuk nak balik kampung dah ni, vee sempat lagi beli bahan biskut :)

    ReplyDelete
  4. Kedai Bagus memang bagus, kapan saya bisa kesana ya ? mau aku borong semuanya :)

    ReplyDelete
  5. Bunda belum pernah dengar dan berbelanja di kedai Bagus ni...memang baik juga kalau ada banyak kedai kelengkapat untuk baking sebagainyakan...senang untuk dapatkan barang2 dan bahan2 untuk buat kek dan sebagainya..

    Salam Aidil Fitri Dari Bunda..

    ReplyDelete
  6. bagusnya kedai tu.. :-)

    sis, selamat hari rayo maaf zahir batin ye sis..

    ReplyDelete
  7. bagus betul kedai bagus ni...one stop centre, tak payah berjalan banyak tempat

    ReplyDelete
  8. nama pun kedai bagus memang kena bagus juga servis di kedai tu

    ReplyDelete
  9. Baguslah kalau semua yang kita nak ada di satu tempat. Tak letih nak berkejar cari itu dan ini di sana-sini. Saya tak pernah sampailah di sini maklumlah masak hari-hari pun culas inikan pulak nak buat kek mahupun roti. Tapikan kalau saya ke sini dah tentu keterujaannya luar biasa walaupun rare sangat buat kerja baking membaking ni :)

    ReplyDelete
  10. banyak ckit pilihan dan bulih mempelbagaikan pilihan....

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...