Tonton Drama Korea The Village


Assalamualaikum ...

Tonton Drama Korea The Village | Sabtu lepas , den telah memakukan diri seawal jam 2 petang semata - mata nak tonton drama korea yang bertajuk The Village , dua episod berturut - turut . Keterujaan ni disebabkan preview The Village yang menunjukkan drama ini ada unsur misteri . 


Tonton Drama Korea The Village





Tonton Drama Korea The Village


Drama Korea The Village baru saja menemui penontn pada Sabtu lepas untuk The Village episod 1 dan The Village episod 2 yang bermula seawal 2 petang di channel 393 Astro . Selain itu , drama korea The Village juga ditayangkan pada hari Rabu dan Khamis pada sebelah pagi dan juga ulangan pada sebelah tengahari . Pukul berapa , korang kena rujuk kat Astro . Den tak ingatlah ... heheheee
Moon Geung Young memegang watak So Yoon iaitu heroin dan Kim Jae Wook pula menjadi hero dengan nama Nam Gun Woo , merupakan peneraju utama drama ini dan juga turut dibintangi sederetan bintang besar seperti On Joo Wan,Shin Eun KyungKim Min JaeLee Yeol EumJang Hee Jin dan lain-lain.


Tonton Drama Korea The Village


Sinopsis


Moon Geun Young akan berperan sebagai So Yoon. Dia adalah guru bahasa Inggeris yang ditugaskan ke sebuah sekolah di sebuah bandar bernama Achiara . Kedatangannya ke daerah Achiara itu telah membongkar rahsia demi rahsia Malah So Yoon juga memiliki deria ke - enam . Dengan lain perkataan , dia akan dapat petunjuk kepada perkara yang akan berlaku sama ada melalui mimpi atau gerak hatinya .
So Yoon  memainkan watak yang memecahkan masalah mengenai kemunculan mayat-mayat di desa Achiara . Kim Jae Wook berperanan sebagai Nam Gun Woo iaitu seorang gulu lukisan . Dia menjadi idola para murid wanita. On Joo Wan berperan sebagai Seo Gi Hyun. Karakter Seo Gi Hyun pula merupakan anak seorang yang memiliki pengaruh besar di desa Achiara. Dia bercita-cita untuk menlanjutkan pengajian dalam bidang arkitektur , namun nasib buruk terjadi padanya hingga tidak memungkinkan untuk dia melakukanny .  Sedangkan Shin Eun Kyung berperanan sebagai Yoon Ji Sook. Dia adalah isteri serta wanita simpanan lelaki terkaya di desa Achiara.

Tonton The Village


Kepada sesiapa yang berhajat nak tonton dua episod yang terlepas , bolehlah klik link di bawah ya .

The Village Episod 1

The Village Episod 2


13 Sila komen:

  1. ikut jg citer ni..mmg suspense..asyik terkejut je..byk misteri..

    ReplyDelete
  2. menarik juga drama seram korea ni..takut tengok mlm tengok siang jer...

    ReplyDelete
  3. hari tu tengok gak masa kat rumah cousin...memang best!thanks share link!

    ReplyDelete
  4. moon geun-young dah nampak 'lebih dewasa' dlm ceirta ni ;-)

    ReplyDelete
  5. jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri.. hehe..

    tagline misteri nusantara dulu.. bermisteri eh cerita ni.. klu xbusy boleh jugak nak tgk online.. bnyk lagi gambar tgh tggu q ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. mcm best je baca sinopsis cte ni.. cari nanti

    ReplyDelete
  7. dh lama x layan cite Korea x ada masa huhuh

    ReplyDelete
  8. macam best jer ... nanti free nak layan juga la :)

    ReplyDelete
  9. Kurang ikut drama Korea ni.....anak okje sukalah....
    Mungkin kalau layan best jugak kot...tp lum pernah layan lagi

    ReplyDelete
  10. Sayakan sejak cerita Yong Pal tau dah terpaku depan TV setiap Khamis dan Jumaat malam. Takda can anak-anak nak tengok kartun kegemaran mereka. Mommy depa nak conquer Astro satu jam jerk (kalau nasib tak baik, sampai dekat 12 malam baru habis tengok bergantung drama best ke tidak selepas tu...)

    Saya suka cerita ni tapi selalu missed sebab sibuk yang tak dapat dielakkan. Kalau tak dapat tengok ulangan hari Sabtu, saya tengok online ajelah! Yang penting semua episod saya menonton. Makin lama makin suspense ler.

    Aha...agak-agak Vee siapa gerangannya yang jahat tu? Berdebar saya nak tunggu ending cerita ni tau!

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...