Tonton Online Juara Parodi 2015 - Pengenalan 1


Assalamualaikum ...

Tonton Online Juara Parodi 2015 - Pengenalan 1| Juara Parodi 2015 merupakan program baru di Astro Warna menggantikan Super Spontan yang sudah habis episodnya . Sepatutnya Juara Parodi 2015 sudah den publish minggu lepas sebab episod satu sudah bermula Jumaat malam 6 November jam 10 malam dan ditayangkan di Astro Mustika HD juga .


Tonton Online Juara Parodi 2015 - Pengenalan 1




Juara Parodi 2015


Program Juara Parodi 2015 dicipta untuk menggandingkan penyanyi dan pelawak di atas pentas yang sama . Pelawak menyanyikan lagu seperti biasa manakala penyanyi pula perlu mengubah lirik lagu yang dinyanyikan oleh gandingannya . lirik itu pula mestilah lawak yang dapat menarik perhatian penonton untuk mengundi mereka .

Minggu ini , terdapat 6 kumpulan pelawak bersama gandingan artis yang dipilih akan beraksi di pentas Juara Parodi 2015 . Antara artis yang terlibat termasuk awie dan mawi . Yang lain den tak ingat . Manakal pelawak pula , ada shuib sepahtu , rahim , 2 ahli kumpulan zero , zulin dan pasangannya , kumpulan shiro manakala 1 lagi den tak ingat juga ... heh heh heh .

Tonton Online Juara Parodi 2015 - Pengenalan 1


Untuk episod pertama Juara Parodi 2015 minggu lepas , sebanyak 4 kumpulan pelawak telah digandingkan . Mereka terdiri daripada kumpulan senario , kumpulan jambu bersama misha omar , 2 ahli bocey bersama firman dan aceh dari kumpulan bocey bersama black . 

Nama penyanyi yang digandingkan dengan senario den tak ingatlah pulak . Antara 4 kumpulan itu , gandingan aceh dan black paling menyerlah , paling am , paling cool dan paling lawak liriknya . Den suka betul dengan lirik lawak spontan black yang bertajuk ibu roti menggunakan lagu oh ibu yang dipopularkan oleh mamat exist . Aceh lak nyanyikan lagu oh ibu penuh penghayatan dan key suaranya sangat tinggi . Mereka dapat pujian malam tu . Penonton bersorak masa mereka menyanyi .

Den dan my anak buah dah tengok rakaman Juara Parodi 2015 episod pengenalan berkali - kali . Sesiapa yang belum tengok Tonton Online Juara Parodi 2015 - Pengenalan 1 , layan je lah video persembahan di SINI

Bagi den program Juara Parodi 2015 ni memang best . Korang tak akan dapat bayangkan apa lirik lawak yang akan penyanyi nyanyikan . Sebenarnya , penyanyi tersebut kena buat lirik secara spontan kerana tajuk lirik itu diberikan sebelum penyanyi itu menyanyi . 

Memang mencabar sebab penyanyi kena cipta lirik lawak sepontan untuk menarik pengundi . Hadiah juara parodi 2015 memag lumayan wooo ... rm 300,000 . Kalau menang , memang rezeki bergolek lah jawabnya ! 

Artis dah kaya tapi hadiah makin melambak rm nya ... rezeki mereka kan ... huhuhuuu




14 Sila komen:

  1. asalamualaikum..salam jumaat...alah rumah yan tak ada astro :-))

    ReplyDelete
  2. Sama la dengan saya Kak Yan...tak ada astro...

    Banyak ya program tv realiti sekarang....bab-bab parodi ni seronok juga tengok...

    ReplyDelete
  3. best tgk.. hehe.. depa kena cepat fikir lirik.. cayalah depa ni..

    artis kan cari makan dengan menghiburkan.. ni salah satu caranya

    ReplyDelete
  4. Yang tak bestnya juara parodi ni sebab nyanyi lagu yg sama dua kali..

    ReplyDelete
  5. Jarang tengok tv.. tak tau ada rancangan apa kat tv.. huk2

    ReplyDelete
  6. Rumah saya tak ada Astro, hehehehe...

    ReplyDelete
  7. sekali pon tak tgk lagi.. tgk iklan mcm best je

    ReplyDelete
  8. rancangan baru ke ni ? ada tengok Sam Bunkface promote..
    dia ada skali eh ehehe.. comey =D

    ReplyDelete
  9. Hadiah dia lagi lumayan drpd gegar vaganza.

    ReplyDelete
  10. macam best je ... tapi tak ada astro lah ... boleh layan kat youtube ar :)

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...