Tonton Online Seiras Seirama Jamal Abdillah


Tonton Online Seiras Seirama Jamal Abdillah | Gegar Vaganza telah pun melabuhkan tirainya dengan menobatkan Siti Nordiana sebagai juara . Kini program Gegar Vaganza di gantikan pula dengan program baru menggantikan slotnya di PRIMA . Kini program Seiras Seirama sudah mengambil tempatnya .


Tonton Online Seiras Seirama Jamal Abdillah




Tonton Online Seiras Seirama Jamal Abdillah


Seiras Seirama dihoskan oleh Pak Nil . Walaupun Pak Nil ni cekap dalam penguasaan pentas , membuat penonton terhibur dengan celotehnya , tapi sebab pentas tu kecil , jadi tak berapa happening lak pada sis .



Program Seiras Seirama minggu pertama menyaksikan penyanyi Jamal Abdillah sebagai pembuka tirai . Program hiburan Seiras Seirama ini berkonsepkan peminat meniru suara dan gaya artis mereka ketika menyanyi . Peserta yang telibat seramai 4 orang . Jamal Abdillah hanya akan memilih seorang untuk menjadi anak didiknya dan bertanding dengan anak didik penyayi lain pula .

Masa peserta ke tiga menyanyi , sis berkata pada anak buah :

" haaa ... yang ini sedap suaranya . Gemersik sikit dari Jamal . "

Bila budak tu habis nyanyi , pak nil pun kenalkanlah . Rupanya si Osama anak bujang Jamal Abdillah . Osama ni baru 14 tahn tapi dah sama tinggi dengan bapaknya . Nampaknya , jadi penyanyilah lepas SPM nanti . Tapi kan , anak beranak ni macam sombong sikit la ... ermmm .

Sesiapa yang nak Tonton Online Seiras Seirama Jamal Abdillah , sila klik gambar kat atas tu ya .



1 comment:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...