Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Pertama


Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Pertama | Maharaja Lawak Mega datang kembali untuk tahun 2016 setelah menyepi pada tahun 2015 kerana memberi laluan kepada Juara Parodi 2015 . Seperti Maharaja Lawak Mega sebelum ini , AC Mizal menjadi pengacaranya juga dan siaran ditaja oleh OPPO smartphone dan juga perencah ADABI bukan Pamoga ya ... heh heh heh .


Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Pertama

Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Pertama


Maharaja Lawak Mega 2016 disertai ramai muka baru . Otai-otai seperti Sepahtu , Jozan , Nabil , Jehan serta lainnya tidak turut serta . Ada kebaikan mereka tak turut serta dalam maharaja lawak mega 2016 sebab dapat beri peluang kepada muka baru tunjuk bakat dan menang . Tapi bila mereka tak turut serta dalam maharaja lawak mega 2016 , rasa macam tak berseri pula .

Maharaja Lawak Mega 2016 disertai oleh dua orang solo komedian iaitu Reza dan Kavin yang sis memang tak kenal lah . Mungkin dua orang ini sudah biasa bagi peminat standup komedi . Lawak ke mereka ni ? Itu kena tengok seniri ya .

Sementara pelawak berkumpulan pula disertai oleh kumpulan LOL ( rahim , angah dan ajak shiro ) , Jaros ( joey , rahim , shuk ) , Awok ( singaporean ) , Chilok , Bocey , Enjin , Bos , Cham , Bora , Xola , Shake ( bell , amir ) , Enjin ( acong , raja azry ) , Saywho ( indonesian ) dan Puteh .


Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Pertama


Barisan juri tetap yang dipilih astro bagi Maharaja Lawak Mega 2016 adalah ziana zain , najip ali ( singpore ) , wakil indonesia lak sis tatk tau nama dan si hero malaya yang darah sedang manis , shaheizy sam .

Kalau nak tahu kumpulan mana yang menjadi lawaknya dengan punchline-punchline kelakar serta kumpulan mana yang hambar sampai tahap nak halau balik , korang pi lah tengok sendiri Maharaja Lawak Mega 2016 Minggu Pertama di SINI . 

Tak sangka sis dah tulis panjang lebar di sini ... heh heh heh .


1 comment:

  1. wakil indenosia tu isteri kepada asyrat sinclair tu kenal tak QV

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...