Sepahtu Reunion Full Episod


Sepahtu Reunion Full Episod | Kali ini , sis buat Sepahtu Reunion full episod supaya mudah bagi peminat sepahtu reunion untuk menonton setiap episod . Tak perlu mencari satu persatu . Sis akan update setiap episod sepahtu reunion secepat mungkin .

Sepahtu Reunion Full Episod




Kali ini sis nak bercerita pasal pelawak Rahim yang merupakan salah seorang pelawak dalam Sepahtu Reunion . Bukan lah katanya nak mengumpat ya , cuma nak berkongsi sedikit maklumt yang mungkin korang tak tahu pasal Rahim ni .

Kenapa dengan Rahim ? Owh  sebenarnya , Rahim ni ada tabiat buruk . Sebab tabiat buruk itulah Rahim tak boleh memandu . Bukan tak boleh memandu sebab tak ada lesen atau tak pandai memandu , tetapi Rahim tak boleh memandu sebab dia boleh tertidur semasa memandu . 

Menurut kata adiknya , Rahim ni boleh tidur di mana sahaja dan pada bila-bila masa . Bahaya kan . Sis rasa ini bukan habit tapi penyakit . Kalau normal , rasanya susah nak jumpa orang tetiba boleh tertidur ketika memandu kecuali penat yang amat ataupun tak cukup tidur lah kan .

Oklah , nak tonton online Sepahtu Reunion seluruh episod ? Jom klik je link di bawah yang sis sediakan ya .

EPISOD 1

EPISOD 2

EPISOD 3

EPISOD 4

EPISOD 5

EPISOD 6

EPISOD 7

EPISOD 8

EPISOD 9

EPISOD 10

EPISOD 11

EPISOD 12

1 comment:

  1. thank you sangat ! Ain memang layan apa pun cerita pasal sepahtu ni. dengan lawak yang sempoi walawehhh huhu. selamat pagi tuan blog !

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...