Tonton Online Drama Tundukkan Playboy Itu Full Episod



Tonton Online Drama Tundukkan Playboy Itu Full Episod | Drama Tundukkan Playboy Itu merupakan drama adaptasi dari sebuah novel . Uh , tak surprise kan . Nak buat macam mana kalau dah production house nak RM dan pihak penyiar nak kejar rating . Korang pun suka tengok genre macam ni . Layan je la . Yang penting jalan ceritanya menarik .


Tonton Online Drama Tundukkan Playboy Itu Full Episod

Drama yang diangkat dari novel Tundukkan Playboy Itu hasil nukilan Anjelli membariskan pelakon Hafidz Roshdi dan Uqasha Senrose sebagai pelakon utama dan diarahkan oleh Keoi Khalid  ,  Mufid Suhaimi sebagai penulis skrip dan diterbitkan oleh A-Ten Alliance (M) Sdn. Bhd. Drama Tundukkan Playboy Itu disiarkan di TV3 melalui slot Akasia setiap hari Isnin hingga Khamis jam 6.58 petang .

Sinopsis


Drama Tundukkan Playboy Itu bermula bila Harraz mengenakan dua syarat untuk wanita yang bercita-cita mendampingi dia . Cantik dan seksi. Sebab itulah Harraz tak suka perempuan bertudung. Tapi datang pula Nurin Areesa yang bergaya Muslimah, entah macam mana boleh tersesat masuk temuduga di syarikat Harraz.

“I tak rasa I boleh terima you kerja kat kompeni ini. Tapi… kalau you buka tudung you, I akan terima you kerja.” - HARRAZ NAUFAL

Bagi Nurin, itu permintaan selamba yang minta gigi kena terajang sampai jongang! Okey... Mungkin jawatan arkitek itu bukan rezekinya. Mamat berlagak itu terlalu sombong. Mungkin doa ini sesuai supaya Harraz tahu bumi yang dia hidup ini bukannya milik dia seorang!

“Saya berdoa semoga encik jatuh cinta dan berkahwin dengan perempuan bertudung nanti.” - NURIN AREESA


6 Sila komen:

  1. tonton jer dramanya yg menarik tu n xpyh lagi nk baca novelnya...

    ReplyDelete
  2. best tak citer dia... tak perluang nak tengok hahahha sebab xminat dengan perlakon heroin hihihi

    ReplyDelete
  3. Citer melayu semua sama... Tuko tajuk dengan pelakon je... he he he...

    ReplyDelete
  4. tak sempat lagi nk tengok.. mcm best sbb ada uqasha

    ReplyDelete
  5. Ini drama baru menggantikan apa tu tajuknya yang ada wedding planner tu...

    Saya memang tak tengok drama petang macam ni, Vee. Tengah sibuk di dapur. Kalau ada pun, masa tengah makan malam tu tertukar channel tak sengaja. Hahaha!

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...