Tonton Seiras Seirama Peringkat Akhir


Tonton Seiras Seirama Peringkat Akhir | Malam tadi berlangsung sudah Tonton Seiras Seirama Peringkat Akhir selepas Seiras Seirama berehat selama satu minggu . Memang terhibur menonton persembahan peserta Seiras Seirama peringkat akhir bersama penyanyi serta penyanyi jemputan untuk berduet dengan peserta .

Tonton Seiras Seirama Peringkat Akhir



Tonton Seiras Seirama Peringkat Akhir


Program seiras seirama 2015 ni bukan sekadar menekankan gaya persembahan dan uara menyerupai penyanyi malah vokal juga mestilah mantap .

Seiras Seirama  kali ini disertai oleh penyanyi Ziana Zain , Hafiz , Jamal Abdillah , Ella , Mas Idayu , Misha Omar , Faizal Tahir .

Peserta yang menjadi perhatian sis di Seiras Seirama 2015 Peringkat Akhir kerana kemantapan vokal dan persembahannya adalah Azlin yang mewakili ziana zain , zila yang mewakili ella dan tyra yang mewakili misha omar . Paling mantap antara mereka adalah azlin sebab langsung tak pancit bila tarik suara tinggi terutama bila sampaikan lagu di senja yang merah bergandigan dengan penyanyi aweera . AC mizal pun berdiri menghayati nyanyiannya . 

Persembahan yang paling mantap di Seiras Seirama Peringkat Akhir sampaikan pentas tu macam dia punya adalah dari peserta yang mewakili mas idayu yang berusia 55 tahun , kalau tak sil sis . Suara pun mantap juga .

Tapi , di sebalik semua itu , sis terkilan sebab hadiah kemenangan untuk Seiras Seirama Peringkat Akhir 2015 cuma RM20k berbanding dengan MLM yang berjumlah RM350k ! . Apalah salahnya kalau astro up sikit ke RM50k ke kan . Dah la gitu , tak ada pula anugerah untuk persembahan terbaik dan vokal terbaik . Harap untuk tahun depan , sekiranya ada , diupgrade sikit program itu .

Bagi sesiapa yang belum tengok Seiras Seirama 2015 Peringkat Akhir yang meletop tu , boleh la klik SINI untuk tahu siapa juaranya .


1 comment:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...