Bila Lelaki Rajin Make Up Perempuan


Bila Lelaki Rajin Make Up Perempuan  | Makeup adalah perkara asas bagi sesetengah perempuan . Walaupun sekadar nak pergi ke pasar , mereka tetap nak tepek makeup kat muka . Selalunya mereka akan pakai gincu selain hitamkan kening . Kalau merahkan pipi , sis jarang lak tengok . Tap ado juga ... meh meh meh .


Bila Lelaki Rajin Make Up Perempuan

Pernah juga sis dengar ada suami yang lebih suka isterinya bermake up bila keluar rumah . Memakai baju dengan pelbagai fesyen . Sentiasa mengenakan fesyen terkini . Senang cerita , si suami suka tengok isterinya sentiasa kelihatan cantik . 

Tapi , pernah tak korang dengar si suami yang rajin make up kan isterinya bila isterinya nak keluar rumah . Macam tak percaya , walaupun sebenarnya memang ada . Untunglah isteri yang dapat suami makeup isteri macam ni . Ada juru makeup peribadi lah kan . Bila makeup nak pudar je , dia touch up balik ... perghhh .

Bagi sis , lelaki yang suka tengok perempuan sentiasa cantik / bermakeup ni , cerewet sifatnya . Kalau sis rimas pula rasanya . Bimbang kalau dia buat perangai suruh kita touchup kat tempat yang tak sesuai . Tak memasal kita jadi model tak berbayar . Ke sana ke mari orang tengok tak kelip mato ... huhuhuuu ...




7 comments:

  1. hehe, timm ni krikkrik bab makeup..
    tpi kbnyakan kwan lelaki timm rata2 tak suka perempuan makeup..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Qaseh....alhamdulillah....saya tak payah bersolek sgt klu nak keluar....suka2...

    ReplyDelete
  3. KALAU DH JODOH DGN SUAMI YG FEIL GITU REDHA JE QV HEH..HEH..

    ReplyDelete
  4. Mungkin ada Vee....isteri yg suaminya adalah jurumekap hihi...
    Mestilah dia nak isterinya cantik sentiasa ye dak...

    ReplyDelete
  5. Saya belum pernah mekap isteri kerana tak pandai ilmu solek menyolek. Tapi bantu potong rambut isteri dah banyak kali kerana ada sedikit ilmu...

    ReplyDelete
  6. hihi...hasben sy x suka isteri make up sbb tak larat nk tunggu katanya.

    ReplyDelete
  7. JM x suka makeup..lipstik pun x pakai

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...