Tonton Online Drama Cinta 100 KG Full Episod



Tonton Online Drama Cinta 100 KG Full Episod | Bila baca tajuk Drama Cinta 100KG , automatik dah tahu pasal lelaki bercinta dengan perempuan yang gemok . Rasanya ada filem melayu yang lebih kurang tajuk ni . Pelakonnya Yusry dan Era Fazira . Sekain itu , ada juga filem versi yang sama dari Thailand dan juga Hong Kong . Yang Hong Kong tu , heronya Andy Lau ... perghhh .


Tonton Online Drama Cinta 100 KG Full Episod



Drama terbaharu berjudul 'Cinta 100kg' yang bakal mengisi slot Dahlia TV3 merupakan drama bergenre komedi . Drama Cinta 100 kg yang diterbitkan oleh Playground Sdn.Bhd. akan bersiaran setiap hari Jumaat hingga Ahad jam 7.00 petang . 

Drama Cinta 100 kg telah dibintangi oleh Sherry Alhadad, Sharifah Amani, Fezrul Khan, Ungku Hariz, Ruzana Ibrahim, Zain Saidan dan ramai lagi dan diarahkan oleh Megat Shah Rizal. 

SINOPSIS 


Bila hati sudah jatuh cinta, rupa paras pulak yang dipersalahkan. Wati baru putus dengan teman lelakinya Faliq yang lebih inginkan wanita cantik. Dian pula iri hati melihat kawan-kawan teman lelakinya, Khairul, bersama barisan pramugari yang jauh lebih kurus. Macam-macam ragam yang terjadi diantara mereka ni.

Jom Tonton Online Drama Cinta 100 KG Full Episod yang kelakar gila ni . Tak percaya , klik je link di bawah ini .



1 Sila komen:

  1. Love is blind..kalau hati dah suka, 100kg pun boleh terima..lepas tu ambik D'herbs...perghh..terlajak laris nanti...

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...