Tonton Online Telemovie Cik Sayur Encik Seafood


Tonton Online Telemovie Cik Sayur Encik Seafood | Tajuk telemovie Cik Sayur Encik Seafood memang kaw-kaw punya lah . Korang yang kaki citer melayu , mesti laju-laju pi klik nak tengok kan . Dari tajuk telemovie Cik Sayur Encik Seafood pun dah tau telemovie ni bergenrekan komedi . 


Tonton Online Telemovie Cik Sayur Encik Seafood



Telemovie Cik Sayur Encik Seafood dilakonkan oleh lakonan Issey Titan, Niena Baharun, Nonny Nadirah dan Akhmal Nazri. Diarahkan oleh Idora Abdul Rahman dibawah syarikat produksi Creative Skill Solution Snd Bhd . 


Sinopsis


Berlaku pertemuan yang dirancang oleh kedua ibu Leeya dan Amsyar tanpa pengetahuan sehingga mereka berkahwin. Bolehkah seorang yang alergi sayur-sayuran dan seorang lagi alergi makanan laut hidup bersama tinggal sebumbung. Mungkinkah perbezaan citarasa membibitkan rasa cinta dalam perkahwinan mereka?

Dah baca sinopsis kat atas kan ? Kalau rasa menarik dan nak sangat Tonton Online Telemovie Cik Sayur Encik Seafood , klik saja di SINI ya .


No comments:

Post a Comment

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...