6 Jenis Barang Yang Boleh Dibeli Dengan Hanya RM20



6 Jenis Barang Yang Boleh Dibeli Dengan Hanya RM20 | Syarikat jualan online sekarang ini berlumba-lumba memikat pembeli dengan pelbagai cara tarikan tersendiri . Maklumlah , persaingan banyak dan hampir setiap hari ada kedai online baru bagai cendawan tumbuh selepas hujan . Bagi pihak pembeli pula , harga yang murah itu jadi pilihan jika ada barang yang sama dijual dengan harga yang berbeza .

6 Jenis Barang Yang Boleh Dibeli Dengan Hanya RM20



Beberapa hari lagi akan amsuk bulan Rejab . Ini bermakna , beberapa bulan lagi akan masuk Ramadhan dan seterusnya menyambut Syawal . Nak tanya ni , korang dah habis bayar hutang puasa ke belum ? ... krik krik krik ...

Bagi golongan marhain macam sis ni ataupun yang ada anak ramai tapi bejet sedikit , membeli belah lebih awal itu lebih menjimatkan . Jadi dapatlah membeli barangan keperluan sedikit demi sedikit . Lagipun , harga keperluan raya masa ini masih murah . Bila masuk bulan puasa nanti , mereka akan naikkan harga kemudian letak tag ada diskaun ... meh meh meh . Bab ni masi ramai yang tertipu .

Untuk jimatkan korang punya bajet ada 6 Jenis Barang Yang Boleh Dibeli Dengan Hanya RM20 . Sangat berbaloilah kalau 6 jenis barang itu termasuk keperluan dari hujung rambut sampai hujung kaki untuk korang dan anak-anak . 

Sis sekarang ni pun kena shopping baju juga sebab dah tukar saiz . Kalau dulu selamba je boleh sarung saiz S tapi sekarang saiz M belum tentu nampak selesa . Rasanya berat badan sis sama je tapi ada pengembangan pada bahagian lain ... heh heh heh . Mungkin juga berat dah naik sikit ... kot ! Kena timbang juga lah ni ... huhuhuuu




4 comments:

  1. no. 6 tu kalau dapat mmg bertuah..belanja RM20 dpt kereta..huhu..

    ReplyDelete
  2. beli belah lbh awal sebelum puasa lbh jimat n bnyk pilihan.

    ReplyDelete
  3. sebut pasal saiz..ada baju saya boleh pakai saiz S ada yang perlu saiz M

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...