Trailer Dan Sinopsis Filem 10 Cloverfield Lane


Trailer Movie 10 Cloverfield Lane | Sama seperti misteri Cloverfield pada tayangan pertama dahulu , filem 10 Cloverfield Lane dilihat sebagai digarap dengan cara yang sama apabila trailernya muncul hampir 2 bulan sebelum tayangan perdana di Amerika Syarikat .


Trailer Dan Sinopsis Filem 10 Cloverfield Lane


10 Cloverfield Lane, adalah sebuah filem thriller Amerika yang akan tayangkan di pawagam pada 7 April 2016. Filem 10 Cloverfield Lane ini adalah hasil garapan sutradara Dan Trachtenberg , penulis skrip Dan Casey, Joshn Campbell dan Matt Stuecken.  

Filem 10 Cloverfield Lane telah diterbitkan oleh Paramount Pictures dan Bad Robot dan pelakon utama adalah Mary Elizabeth Winstead, John Goodman, John Gallagher Jr. Maya Erskine.

10 Cloverfield Lane adalah filem yang sama dengan filem yang bertajuk The Cellar, Valencia, Cloverfield 210 Cloverfield Lane merupakan film debut Dan Trachtenberg dan telah cukup lama diperkatakan untuk melanjutkan sekuel filem dari judul Cloverfield tahun 2008.


Sinopsis



Jalan cerita filem ini adalah fokus pada seorang wanita yang tiba-tiba telah bangun dan menyedari dia berada di dalam sebuah bangunan bawah tanah. Dia hampir tak percaya atas apa yang dialaminya kerana sebelum itu dia terlibat dengankemalngan kereta yang sangat mengerikan. Keadaannya ketika itu seperti diculik .

Tetapi, sebenarnya di dunia luar sedang terjadi malapetaka yang sedang menghancurkan dunia. Pertempuran dan penggunaan senjata kimia besar-besaran telah menjadi pegganas terbesar yang pernah ada. Seseorang telah memberitahu kepadanya bahawa tempat dia berada saat itu adalah tempat ang paling selamat ,

Namun, kerana keadaan yang dihadapinya di situ yang seperti seorang tawanan, dia tidak menerima penjelasan itu dengan mudah . Dia ingin melarikan diri dan lepas dari lelaki itu untuk melihat sendiri apa yang terjadi di luar sana, meskipun perlu menghadapi perkara yang lebih buruk .


0 Sila komen:

Post a Comment

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...