Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Episod 11



Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Episod 11 | Minggu ini , Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-11 membawakan dua tema iaitu parodi dan juga loghat . Oleh kerana hanya tinggal enam kumpulan sahaja yang beraksi maka  setiap kumpulan perlu buat dua persembahan menggunakan tema berbeza . 

Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Episod 11



Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ke-11 telah membuka rekod baru di mana kumpulan Bocey yang selesa ditangga pertama setiap minggu telah turun ke tangga ke-4 . Yang lebih memeranjatkan adalah siapa yang duduk ditangga ke atas . Maharaja Lawak Mega 2016 minggu ini telah menyaksikan satu-satunya peserta solo , Reyza berada di takhta teratas .

Keadaan itu hampir menyamai juara Maharaja Lawak Mega 2015 iaitu Kumpulan Zero yang mula berada di beberapa tangga teratas ketika menghampiri peringkat separuh akhir . Adakah Reyza akan mengulangi sejarah yang sama ? Hanya anda yang mengundi yang menentukannya . 

Di sebalik itu , persembahan Reyza juga tiak menghampakan . Persembahan Reyza menunjukkan kemajuan sedikit demi sedikit . Kini setelah beberapa minggu membuat persembahan di atas pentas Maharaja Lawak Mega 2016 , Reyza seperti sudah menemui rentaknya .

Bagi anda yang teruja mahu Tonton Online Maharaja Lawak Mega 2016 Episod 11 , klik saja di SINI .


1 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...