Tonton Online Telemovie Apabila Isteriku Melatah


Tonton Online Telemovie Apabila Isteriku Melatah | Sis kalau nak tengok telemovie / filem , sis memilih tengok yang lucu / menghiburkan saja . Sama juga dengan drama . Sis elak sangat tengok citer yang sedih-sedih ni terutama telemovie raya walaupun tujuan penerbit itu untuk menjadi pengajaran . Bagi sis , bila sis tengok tv , itu bermakna sis nak enjoy dan rileks dan hilangkan tekanan . Jadinya , kenalah tengok program yang boleh buat sis seronok dan gembira .


Tonton Online Telemovie Apabila Isteriku Melatah



Telemovie apabila isteriku melatah ni dah ditayangkan di tv9 pada Isnin malam lepas . Kebetulan my anak buah jalan-jalan kat Astro tu cari program yang menarik . Terjumpa lak citer Apabila Isteriku Melatah ni . Memang gelak je lah bila tengok citer ni . Sebab itulah sis nak kongsikan di sini dengan korang .

Sinopsis 


Krisya, seorang gadis cantik dan bijak tetapi mempunyai kelemahan suka melatah. Penyakit latahnya diwarisi dari arwah neneknya. Namun Edry berasa terhibur dengan keistimewaan Krisya dan hendak memperkenalkan Krisya kepada keluarganya. Krisya enggan, takut sifat latahnya tidak disukai keluarga Edry. Bapa Edry tidak kisah jika Edry berkahwin dengan Krisya. Sebaliknya Datin tidak menyukai Krisya.

Nak tahu tahap mana lucunya telemovie apabila isteriku melatah ni , klik je di SINI .

5 comments:

  1. cite ni buat yan ingat filem ibu mertuaku...

    geram tengok mak mertu dia

    ReplyDelete
  2. Tak tahu pun ada tajuk drama macam ni. Siapa pelakonnya tu, Vee? Adik si Emma Maembong ke tu? (Sorry! Rabun tak nampak jelas!)

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...