7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut | Kalau dulu , sakit lutu hanya dialami oleh orang tua yang dah masuk usia emas . Tapi sekarang , umur 50 tahun pun dah dapat sakit lutut . Jangan tanya sis apa sebabnya . Sis cuma boleh kata , itu ujian untuknya selain mungkin dia pernah alami kemalangan ataupun kuat bekerja .

7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut



7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


Sekiranya korang ada sakit lutut atau lutut rasa lemah , mungkin senaman ringkas pulihkan sakit lutut di bawah ni dapat bantu kurangkan sakit lutut korang . Korang boleh je buat perlahan-lahan . Kalau korang tengok langkah-langkah senaman pulihkan sakit lutut kat bawah ni pun mudah je caranya .


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut


7 Jenis Senam Pulihkan Sakit Lutut




2 comments:

  1. Boleh pulih sakit lutut? Yati buat, dari tak sakit lutut terus sakit. Hehe.. nampak benor overweight. :)

    ReplyDelete
  2. boleh try jg ni wpn sy x skt lutut ;-)

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...