7 Aktiviti Outdoor Yang Paling Best


7 Aktiviti Outdoor Yang Paling Best | Bagi orang yang masih tunggal macam sis ni , kalau hari cuti dok umah memanjang , rasa hidup macam tak ada cabaran . Hari-hari lalui benda yang sama . Lagipun masa bujang ni lah kita boleh buat apa yang kita nak . Bila dah bersuami nanti , dah tentu ada tanggungjawab wajib yang menghalang nak berjimba gitu .

7 Aktiviti Outdoor Yang Paling Best




7 Aktiviti Outdoor Yang Paling Best


Aktiviti outdoor bukan sahaja korang boleh buat dengan kawan-kawan tapi korang boleh juga buat dengan suami dan anak-anak . Cuma , bila buat dengan anak-anak , sudah tentu jenis aktiviti itu adalah jenis yang kurang lasak . Anak - anak memang bagus diberi pendedahan dengan aktiviti outdoor ni sebab boleh jadikan mereka lasak dan ada keberian serta membentuk jati diri .

Bagi orang dewasa , aktivit outdoor ni bukan sekadar keluarkan peluh , membakar lemak malah dapat menghilangkan stress dan merapatkan hubungan dengan kawan - kawan malah juga dapat menambah kenalan baru . Mana tau , boleh dapat jodoh ... heh heh heh .

Ada sekurang-kurangnya 7 Aktiviti Outdoor Yang Paling Best yang korang boleh lakukan di waktu cuti juga hujung minggu bersama kawan-kawan . Ada aktiviti outdoor yang percuma dan lasak . Ada juga aktiviti outdoor yang kena bayar . Kalau sesekali , tak de masalah pun untuk bayar . Yang penting , kepuasan kan. 

Lepas dah berjimba tu , minta tolong le sesapa mengurut kaki korang . Adatlah kan , kaki memang penat dan akan sakit juga . sebab itu , aktiviti lasak ni sesuai dilakukan pada hari sabtu . Jadinya hari ahad , boleh ler merawat badan kat SPA . Kalau nak jimat , sapu je minyak ke , losyen ke sambil layan TV ya .... heheheee .


9 comments:

  1. Kalau yg jenis ada stamina buat yg lasak baru puas tapi yg 'lembik' outdoor yg ringan pun dah memadai..

    ReplyDelete
  2. Kalau dah tua-tua buat aktiviti outdoor tu Vee memang lepas tu mengeranglah sakit kaki ^_^

    ReplyDelete
  3. BERAKTIVITI LASAK OUTDOOR SESEKALI BERSAMA KELUARGA MENYUKAKAN HATI...SERONOKNYA.

    ReplyDelete
  4. Dah lama tak ber outdoor. Teringin juga nak pergi panjat gunung ke. =D

    ReplyDelete
  5. Nini suka aktiviti lasak....da lama x buat...nanti ammara besar nak buat balik la...geng ngn ammara

    ReplyDelete
  6. plg suka yg ada flying fox wu hooooo suka sgt2

    ReplyDelete
  7. wah beshh nye sis,,nak join blh x??

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...