10 Ganjaran Kepada Sahabat Yang Boleh Buat Mereka Senyum


10 Ganjaran Kepada Sahabat Yang Boleh Buat Mereka Senyum | Dalam kehidupan , kita memang tidak mampu untuk hidup keseorangan . Sama ada kita perlu bergantung kepada ibu bapa , adik beradik juga punya hubungan baik dengan saudara mara dan orang keliling , ianya akan membuat hidup kita lebih ceria dan bermakna . Kalau korang rasa , hidup seorang tu lebih menyeronokkan sebab ada teman seperti gadget , tv , boleh travel tanpa pedulikan orang lain , maka nanti bila korang berada di situasi yang sukar , korang ena melaluinya sendirina juga ... boleh gitu ?


10 Jenis Gajaran Kepada Sahabat Yang Boleh Buat Mereka Senyum




Dalam duni blog ini , blogger adalah sahabat kita walaupun secara maya sahaja . Pun begitu , ramai juga yang dapat berjumpa di sesuatu majlis atau dijemput datang ke majlis mereka untuk beramah mesra . Pada masa yang sama , kita rasa lebih mesra dan akrab di samping usik mengusik walaupun tak pernah berjumpa . Situasi itu yang menjadikan sahabat maya ini unik sebenarnya . 

Justeru itu , ramai blogger yang suka memberi ganjaran dalam pelbagai bentuk kepada sahabat maya mereka . Ada je banyak cara yang korang boleh buat selain memberi barangan kepada sahabat blogger . Ada 10 Jenis Gajaran Kepada Sahabat Yang Boleh Buat Mereka Senyum sampai ketelinga . 

Ganjaran yang paling mudah , korang boleh je rajinkan diri follow blog mereka selain menggunakan Google + . Kan sekarang ni dah mudah nak follow . Lepas tu , rajinkanlah promote blog sahabat korang dalam entry korang dengan sertakan link . Dapat juga tambah kenalan mereka selain dapat menjana trafik ke dalam blog mereka juga .

Jomlah kita follow memfollow , bak kata blogger NOHAS .





10 Sila komen:

  1. moh ler.. petang2 cenggini boring pulak.. nak bw sekejap ^_^

    ReplyDelete
  2. Nah, bagi awak ganjaran 1 klik :) nak follow blog tapi asyik error je..belum ada penyelesaian ni, tk dpt follow blog org lain hmmm

    ReplyDelete
  3. pemberian tu sedekah juga ... jom buat .

    ReplyDelete
  4. btul tu dear...tp irda sonyummmm.lebar bila pic irda yg pertama dalam ramai2 follower tu..hehehe..:)...

    ReplyDelete
  5. I follow bak kata saleh yaakob... Ha ha ha..

    ReplyDelete
  6. thanks for quoting me..saya dah follow guna blogger profile...

    utk blog ni, saya nak bagi award 'the Good Online Drama Provider'..tapi takde kt Calpis tu..

    ReplyDelete
  7. setuju....sahabat yang baik di sekeliling kita akan memberi kesan juga pada kita kalau tak banyak sedikit itu ada....


    indahnya persahabatan

    ReplyDelete
  8. Kadang benda yang simple atau perkara yang kita nampak remeh pun boleh membuatkan hati kawan-kawan berbunga lebat. Yang penting, keikhlasan di hati!

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...