Aksi-aksi Gol Yang Kelakar


Aksi-aksi Gol Yang Kelakar | Sekarang ini , sejak JDT diterajui oleh TMJ , orang dalam rumah ini jadi sangat suka dengan bolasepak liga tempatan . Dari man in thr house sampailah ke my anak buah dan mamanya sekali . Sis je yang jarang amik port tumpang sekaki . Bukan tak minat tapi masa penayangan itu sis sebuk menghadap lappy . Selalunya my anak buah yang akan jadi penyampai pada sis lah .

Aksi-aksi Gol Yang Kelakar


Korang ada nampak aksi pemain tu ? Tu cuma satu je . Ada banyak lagi aksi-aksi gol yang kelakar yang korang boleh tengok di youtube terutamanya untuk aksi gol liga antarabangsa . Sesekali tengok terutama dihujung minggu atau masa stress , memang boleh lepaskan gelak .

Aksi-aksi gol yang kelakar ni bukannya direka-reka tau . Semuanya sepontan dan para pemain yang nampak pun tak sempat ketawa tau sebab mereka sedang fokus pada perlawanan . Pada mereka , aksi-aksi gol yang kita anggap kelakar itu adalah perkara biasa bagi mereka .

Bila berada dalam perlawanan macam tu  tak ada siapa yang menjangka apa akan berlaku . Dan sudah pasti aksi-aksi gol kelakar itu menjadi kenangan indah mereka sebagai pemain bola sepak .





3 Sila komen:

  1. AKSI2 KELAKAR PEMAIN BOLA BUAT XRASA RUGI BYR TIKET TENGOK BOLA HEH..HEH..

    ReplyDelete
  2. Kelakar...salam singgah...klu sudi feedback sy lokmanamirul.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...