Aksi-aksi Gol Yang Kelakar


Aksi-aksi Gol Yang Kelakar | Sekarang ini , sejak JDT diterajui oleh TMJ , orang dalam rumah ini jadi sangat suka dengan bolasepak liga tempatan . Dari man in thr house sampailah ke my anak buah dan mamanya sekali . Sis je yang jarang amik port tumpang sekaki . Bukan tak minat tapi masa penayangan itu sis sebuk menghadap lappy . Selalunya my anak buah yang akan jadi penyampai pada sis lah .

Aksi-aksi Gol Yang Kelakar


Korang ada nampak aksi pemain tu ? Tu cuma satu je . Ada banyak lagi aksi-aksi gol yang kelakar yang korang boleh tengok di youtube terutamanya untuk aksi gol liga antarabangsa . Sesekali tengok terutama dihujung minggu atau masa stress , memang boleh lepaskan gelak .

Aksi-aksi gol yang kelakar ni bukannya direka-reka tau . Semuanya sepontan dan para pemain yang nampak pun tak sempat ketawa tau sebab mereka sedang fokus pada perlawanan . Pada mereka , aksi-aksi gol yang kita anggap kelakar itu adalah perkara biasa bagi mereka .

Bila berada dalam perlawanan macam tu  tak ada siapa yang menjangka apa akan berlaku . Dan sudah pasti aksi-aksi gol kelakar itu menjadi kenangan indah mereka sebagai pemain bola sepak .





3 comments:

  1. AKSI2 KELAKAR PEMAIN BOLA BUAT XRASA RUGI BYR TIKET TENGOK BOLA HEH..HEH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lah PI ... extra keseronokan ... hehehee

      Delete
  2. Kelakar...salam singgah...klu sudi feedback sy lokmanamirul.blogspot.com

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...