Travel Partner Yang Korang Perlu Elak


Travel Partner Yang Korang Perlu Elak | Travel merupakan sesuatu yang menyeronokkan . Pergi melihat keindahan negara orang dengan cara sendiri . Pun begitu , travel memerlukan belanja yang banyak . Selalunya , orang bujang yang suka pergi travel ni sebab duit pendapatan guna sendiri dan tak perlu risaukan benda lainnya .

Travel Partner Yang Korang Perlu Elak



Ada traveller yang suka pergi travel berseorangan . Selalunya traveller lelakilah . Mereka ni penuh confident . Rasa tak gentar pun kalau sesat kot ! Berbeza dengan perempuan . Bukan kerana perempuan tak cukup berani tetapi faktor keselamatn itu lebih penting .

Travel Partner Yang Korang Perlu Elak

Bagi korang yang selalu pergi travel berteman , dan travel partner pula selalu bertukar , tentu korang cerewet dalam memilih untuk pastikan partner korang nanti tak menysahkan korang kan . 

Ada beberapa tips yang korang boleh gunakan untuk memilih travel partner yang memudahkan percutian korang nanti . Cuba elak memilih travel partner yang lebih kepada nak berseronok dari sama-sama menanggung masalah . Kalau tidak , sudah tentu travel korang akan menjadi lebih huru hara nanti !







2 Sila komen:

  1. Kalau dapat travel partner yang tak best, memang habislah percutian tu. Nasib baiklah saya ni selalunya travel dengan keluarga aje.

    ReplyDelete
  2. SERONOKNYA KALAU DPT TRAVEL KEMANA SAJA KAN QV TAPI KENA PILIH KWN YG SALING MEMAHAMI...

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...