Tempat Yang Paling Awesome Untuk Shopping Raya


Tempat Yang Paling Awesome Untuk Shopping Raya | Hari ini , sis akan pi window shopping lagi selepas 3 sabtu lepas lakukan benda yang sama . Hajat memang nak cari baju raya . Tapi korang taulah , bukan sis sorang . Dalam rombongan ni ada 5 anak dara , mak dara dan sis . Tak mungkinlah sekali jalan dapat semua yang dimahukan kan . Antaranya , ada yang belum jumpa kasut dan baju yang berkenan di hati ... heh heh heh .


Tempat Yang Paling Awesome Untuk Shopping Raya



Tempat Yang Paling Awesome Untuk Shopping Raya


Mungkin ada antara korang yang masih tercari-cari Tempat Yang Paling Awesome Untuk Shopping Raya macam sis ni . Kalau boleh biarlah di satu tempat , dapat beli semua keperluan raya . Tak le tension nak hadap jem ketika puasa dan hari yang panas ni kan .

Tempat ni bukan sekadar owesome tau , tapi korang boleh juga jumpa artis di situ . Korang boleh suka suki selfie untuk dapatkan RM1200 . Hah , sape nak bagi duit raya tu ? Rugilah kalau korang tak cuba . Kaau korang tak pandai selfie , suruh je anak korang buat . Gerenti jadi havoc punya !

Sis pun sedang fikir mana nak melenjan nanti ni sebab nak cari langsir sekali . Puchong dah pergi , Bangi juga dah pergi . Jangan sampai ke nilai 3 udah le . Tapi mungkin juga sampai ke Tempat Yang Paling Awesome Untuk Shopping Raya . Mana tahu kan ! ... heh heh heh .


4 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...