Putihkan Ketiak Hitam




ASSALAMUALAIKUM ...

Ramai antara anda yang mengalami masalah ketiak hitam .
Ada yang memperolehinya sejak lahir lagi .
Ada juga mendapatnya setelah mengandung .

Bagi mereka yang gemar memakai baju tanpa lengan ,
sudah tentu perkara ini amat memalukan .
Anda tak perlu bimbang kerana ada cara untuk 
memutihkan ketiak hitam .



Putihkan Ketiak Hitam




Putihkan Ketiak Hitam


Cara putihkan ketiak hitam ni mudah je . Korang cuma perlu ada kapur sireh dan limau nipis . Cara melakukannya korang boleh ikut langkah - langkah di bawah .


  • Ambil sedikit kapur sireh dan sebiji limau nipis . 
  • Ambil mangkuk, perah limau nipis , masukkan sedikit kapur , gaul sebati.
  • Ambil sedikit dan sapukan pada ketiak , biarkan 15 minit .
  • lakukan selepas mandi , sekali seminggu .

alt image tag





SELAMAT MENCUBA !!!






8 comments:

  1. bagus betoi..banyak petua & info berguna....

    ReplyDelete
  2. Kalu montot itam leh pakai tu? He He He...

    ReplyDelete
  3. kapur sireh dan limau nipis? x pedih ke..tapi ketiak JM putih ahahaah

    ReplyDelete
  4. Ena selalu mandi dengan limau nipis kalau kat rumah. Tonyoh kat ketiak. Rasa fresh!

    ReplyDelete
  5. Lepas kapur tu dibiarkan kering, camna nak basuh? Hahaha....

    Nanti balik saya tengok ketiak anak-anak saya dah hitam ke belum. Kalau hitam, saya buat percubaan kat mereka *_*

    ReplyDelete
  6. haaa x payah susah2 nak beli produk memahal.. tradisional je ni weh..

    ReplyDelete
  7. petua tradisional...mmg tak meudaratkan..walaupun kesannya mungkin amik masa sikit,kan..

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...