Durian Lah Pulak


Assalamualaikum ...
















Dah durian pun dia sibuk nak makan ...
tuan nya lak tak sempat nak makan ...
tengoklah mata dia tu ...
" jangan harap dapat ambik durian aku tau ... grrrr "



7 comments:

  1. ..kucing skrg mmg hebat..sume bnde blh telan.

    ReplyDelete
  2. wah kelasss pandai dia makan durian ek... ala sedapnya tapi tak boleh makan buat masa sekarang...

    ReplyDelete
  3. wahahahaha.. cumeynyeeeee.. macam kucen teman gak.. hooo.. depa leh makan doyan yea? teman xtau pulak.. hari tu kami beli doyan.. kucen teman cium2 doyan tu.. tapi masa tu kami udah abes makan.. tinggal bijik jea.. bagi jelea dia jilat.. tapi jilat dia tu mcm rakus sgt.. aduhaii.. dia suka doyan upenyee..

    ReplyDelete
  4. biar betul...kucing kita tak nak makan benda manis at all..memilih sangat...

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...