Review Blog 2.0



Assalamualaikum... 

Lamanya tak buat review blog. Ada sesiapa sudi nak direview? hahaha. Aku tengah free bulan ni. Sorry pasal banner tak awesome ni. hahaha.


sheila shahfiekry

Cer tengok apa yang korang perlu buat untuk direview oleh aku :-
1) Follow blog www.sheilashahfiekry.my [wajib]
2) Like fanpage Sheila Shahfiekry (klik dekat sidebar ye) [wajib]
3) Tinggalkan url blog dan juga nama facebook [wajib]

4) Kalau korang buat entri, [sebagai bonus] aku masukkan dalam bloglist 'Lovely Friends'. Jangan lupa buh sekali banner tak awesome aku tu. War-warkan kepada rakan semua yaa.

Sonang syaratnya? Review ni akan berlangsung sampailah satu tempoh yang tak pasti. hehehehe. Satu entri kemungkinan besar akan digabungkan 2 hingga 3 blog depends pada kemeriahan korang sudi nak join. Jom meriahkan aktiviti lapang aku ni. hahhahaa.  :)


5 Sila komen:

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...