Macam - Macam Scenario Beb !


Assalamualaikum ...

Kehendak manusia ni memang macam - macam .
Senang cakap , kehendak tak terhad .
Selagi boleh update dan menjadi lebih canggih ,
semua nak layan beb !

Zaman la ni semua orang nak yang lebih mudah .
Boleh sembang dengan ramai orang dalam satu masa .
Alah , macam whatsapp , Wechat , Line ...
Tak caya ? 
Meh klik gambar kat bawah ni ...

^
^
^



Hah kan ! betul tak QV cakap ?
Tapi QV memang tak de segala jenis chat ni ... 
tak kisah lah klu orang kata QV ni dok dalam gua !
... hua hua hua .

Bukannya apa .
Kalau QV ada benda alah tu semua ,
confirm tak dapat nak buat keje lainnya .
Nak yengok running man pun tak sempat nanti .
Lum lagi nak tengok drama Korea feveret QV .

Tak per la . QV bagi can korang layan jer .

Ariossssss .......




7 Sila komen:

  1. assalam...melekakan ya...tapi sbb utama kak ni xreti n mls nk bljar...mmg jauh tertnggal sokmo.

    ReplyDelete
  2. dah semakin conggeh monggeh kan qv...cik ade wechat pon bukan nye selalu cik bukak.malas lah nak layan bende2 tu...kekadang boleh melalaikan jugak..

    ReplyDelete
  3. Saya pun duduk dlm gua juga, tak da segala chat bagai tu..Tapi gua saya masih belum sempurna kerana masih ada wifi di rumah. Kalau potong wifi agaknya hidup lagi sempurna seperti mak bapa saya dulu, free time banyak....hehehehe...

    ReplyDelete
  4. assalamualikum kalau ikut teknologi terkini pun tidak bagus jugak

    ReplyDelete
  5. hehe hana pon tak ada la wechat bagai nie. maybe tak lama lg kot. haha

    ReplyDelete
  6. Assalam ...Bunda ada gak wechat insta n whatsup tu..tapi tak lah mengadap jer..
    Cuma yg bagusnya kuranglah sikit sekarang ni guna sms...whatsup jer...

    ReplyDelete
  7. Dah tengok :) Douglas lim di sidebar pun saya dah check it out $_$

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...