Salam Aidil Adha


Assalamualaikum ...

Selamat merayakan kehadiran Aidil Adha 
kepada kengkawan semua .
Dah tentu sekarang ni korang sedang bergembira bersama keluarga tercinta juga sanak saudara .
Bila dah berkumpaul banyak lah makanan kan .


 Salam Aidil Adha


Vee hanya ada juadah di atas tu saja .
Maklumlah alone .
Sat gi nak buat kek .
My anak buah si nabila tu lahir pada aidil adha .
Petang sat dia balik , nak beri surprise .

Hope korang bergembira .
Penat janganlah mengeluh ya .
Best apa penat beramai - ramai .


SALAM AIDIL ADHA 
DARI VEE UNTUK PEMBACA SEMUA .








7 Sila komen:

  1. salam aidiladha! hehe..timm pun tahun ni biasa2 jer sbb dah lma xberaya hji di rumah..hehe..

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidil Adha..

    Ada biskut raya..

    ReplyDelete
  3. Salam Eidel Adha..Berhati-hati dalam pemakanan nanti ada yang sakit perut..

    ReplyDelete
  4. Salam Aidil Adha. Semoga pengorbanan diberkati

    ReplyDelete
  5. Salam Aidil Adha, Vee. Saya ada je kat KL ni. Beraya berempat je. Last minit tertinggal keretapi nak balik BP. Hahaha...

    Okeylah, first time masak juadah raya sendiri. Nak makan pun keluarga sendiri juga ...

    ReplyDelete
  6. salam aidil adha..lehh dh terlambat wish lah

    ReplyDelete

Terima kasih teman - teman sebab sudi mengomel kat sini ...